Tomasi1 Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Zdravím Vás nadšenci, Mam taký problém s ktorým si zatial nikto nevie rady. Už dávnejšie (aj som to tu písal) mi klesol rapídne výkon motora, otáčky od 2000 do 3000 sa absolútne nevytáčali, bol som na diagnostike, žiadna chyba sa nezistila, tak to ten chlapík čo mi ju robil hodil na turbo. strčil do neho nejakým spôsobom šroubovák, vytočil som otáčky na max. a začmudilo to jak z výfuku. Odniesol som teda auto známemu s tým, že niečo je s turbom. Mám u neho auto už cez týžden a on tvrdí, že turbo vyzerá byť OK, že už aj skúšal vyhodiť katalizátor a neviem čo všetko....vraj to ešte môže byť v palivovom čerpadle alebo už nevie... Nestretol sa niekto z Vás s takouto chybou?? alebo Vás nenapadá niečo s čím to môže mať súvis?? Ďakujem za každý postreh, už som bezradný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 V tomto případě bych taky řekl,že je to turbo.No ale když by mělo být ok,tak to nevim.Ale taky by mě to zajímalo,kdyby se mi něco podobného stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 turbo, vštrikování, čerpadlo. Počítám že filtr nafty a vzduchu jsi minimálně zkontroloval lepší vyměnil Diagnostika byla v orig. servise ? [upravil dne 23.3.2008 KoNG] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasi1 Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 vzduchový filter je OK, palivový radšej vymením za nový, ale to by nemalo určite takýto dopad. Diagnostiku mi nerobili v peugeote, ale určite sa na nu dá spolahnúť..nebolo to robené nováčikom a k tomu mašinkou, ktorej sa dá veriť...vyskočili síce rozdiely medzi 1. a 3. valcom, no tomu som neprikladal vážnosť...napr. 1. valec mal hodnotu 0,28, 3. valec 1,10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Tak mě ještě napadlo.Od kterýho roku se tam montuje filtr pevných částic FAP?Nemohl by být už zanešenej?Třeba je to blbost,nevim,kdyžtak mi moc nenadávejte... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: Tomasi1 vzduchový filter je OK, palivový radšej vymením za nový, ale to by nemalo určite takýto dopad. Diagnostiku mi nerobili v peugeote, ale určite sa na nu dá spolahnúť..nebolo to robené nováčikom a k tomu mašinkou, ktorej sa dá veriť...vyskočili síce rozdiely medzi 1. a 3. valcom, no tomu som neprikladal vážnosť...napr. 1. valec mal hodnotu 0,28, 3. valec 1,10 jako co je to za hodnoty těch válců? to má být tlak?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Jo,jestli jsouu to tlaky,tak to taky není to pravý ořechový... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasi1 Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 no tiež sa domnievam že je to tlak...nič iné to podla môjho skromného názoru byť nemôže.... No môže toto mať takýto dopad??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: Tomasi1 no tiež sa domnievam že je to tlak...nič iné to podla môjho skromného názoru byť nemôže.... No môže toto mať takýto dopad??? No jestli je to tlak tak je tam brutální rozdíl, ale vubec netušim kolik by tam mělo být, takže pokud je to tlak a je tam takovej rozdíl tak by to mohli bejt kroužky, nebo ventily, ale to fakt jen hádám protože nevim co je to za hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 No si myslim že jo,to je poměrně velkej rozdíl.Přestalo ti to táhnout z ničehož nic?Nebo se to projevovalo postupně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 ty hodnoty jsou korekce dodávky vstřikovače, mg/vstřik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasi1 Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 prejavilo sa mi to náhle...a v rovnakej dobe ako som mal problém s únikom chladiacej kvapaliny..to som už ale odstránil - jeden vývod na kryte termostatu bol prasknutý. TO DRESS: čo to teda znamená? sú to brutálne velké rozdiely??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 jezdil jsem s autem co mělo korekce válce 1 -1,39mg/vstřik, korekce válce 3 +2,32mg/vstřik, na jízdě nic nebylo poznat, stačilo vstřikovače vyčistit a u jednoho vyměnit špičku ty hodnoty stejně nejsou tolik vypovídající, nejlepší je vstřikovače vyndat a nechat je prověřit v diesel servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 krom snížení výkonu máš jiné příznaky? Studený start, kouří?, pravidelnost chodu, zvuk, ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasi1 Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 nie..absolútne nič iné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavatka Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 S těma vstřikovačema souhlasím s Dressem, korekce mnohdy skutečně nevypovídají o tom, do jaké míry je vstřikovač vadný. Myslím, že Bosch udává toleranci 2 mg/vstřik. Je potřeba je vyndat a dát na stolici. Jinak ale tomu původnímu problému moc nerozumím. Do turba bych šroubovák fakt nestrkal:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 FAP se sem nedával vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 kolik to má cca najeto, zacházení? Asi blbost ale co egr ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Původně zaslal: Dress kolik to má cca najeto, zacházení? Asi blbost ale co egr ventil? spíše bych ose podíval jestli nezůstane otevřený přepad splodin ikdyž to není třeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasi1 Odesláno 24. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2008 to dress: no je to ročník 2002, kupoval som to v novembri minulého roka, takže ako to bolo u predchádzajúceho majitela netuším. na displeyi svieti 96 200 km. odkedy ho mám ja, tak sa nesťažovalo. šetril som ho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.