Guest xdevon Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 zdarec,mám tohle auto měsíc a všimnul jsem si tohodle.Když je motor studený a chci podřadit ze 3-ky na 2-ku tak tam 2-ka jde dát pod 30km/hod.jak se motor zahřeje tak je to vpoho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
permonik7 Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Tohle mne dela taky, parkuju cely rok venku a v zime mi tam jdou vsechny rychlosti spatne, nejhur dvojka. Resila jsem, jestli nemam malo nejakyho oleje v prevodovce, ale kdyz je teplo, tka to nedela. Prijde mi, jako kdyby ten olej tam nejak ztuhl nebo co. Al enejsem mechanik, jsou to jen moje domnenky. Jakmile se motor zahreje, taky je to v pohode. Treba se nekdo najde a bude vedet vic;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robozv Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 nespozoroval som nic takeho ale mne sa zase stane ze ked zastanem s vyslapnutou spojkou vypnem motor a chcem tam zaradit spiatocku nejde musim dat nohu zo spojky a zase vyslapnut potom uz OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Parkuju taky venku, ale ničeho sem si nefšim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Jo, ty převodovky jsou nějaký mizerný. Už jsem si ale zvykl. Kvalty tam nervu, když už potřebuju řadit do méně přirozených rychlostí za vyšších otáček, dávám meziplyn (meziplyn neznamená jen vytočit motor, víme). Jinak za studena (za mraziva obzvášť) jdou kvalty hodně ztuha (1,2) Během minuty už standardně. Když není velká zima, tak to funguje normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest xdevon Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 jj přesně tak.ale docela mě sklamalo ještě to řazení,že musím motor více točit,že motor tahne na 1600ot/min.trojku tam dávam kolem 50,pod 50 \"hrčí interier\" jakoby bych se rozjížděl na 2-ku.benzinovém passatu můžu trojku zařadit ve 30km/hod a vpoho to vytahne. i 4-ku tam musím dat kolem 70,též hrčí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 A co máš za motor? Já tam dávám trojku v pohodě když se jemně přehoupne přes 30 km/h, čtverku tak na +/- 60 km/h a pětku tak na 80 km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest xdevon Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 1,6 HDI 66kW tak já tu trojku i čtverku dám,ale to auto drnčí jako by nechtělo jet a pak se rozjede.zkrátka jako kdyby jsi jel 5km/hod a chtěl by ses rozjet na dvojku-začne ti drnčet interier. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Původně zaslal: xdevon jj přesně tak.ale docela mě sklamalo ještě to řazení,že musím motor více točit,že motor tahne na 1600ot/min.trojku tam dávam kolem 50,pod 50 \"hrčí interier\" jakoby bych se rozjížděl na 2-ku.benzinovém passatu můžu trojku zařadit ve 30km/hod a vpoho to vytahne. i 4-ku tam musím dat kolem 70,též hrčí Tohle mi nedělá. Nemá to rádo nízké otáčky (chybí ten správnej tah), ale interiér nehrčí. K cukání a poskakování dochází pod 1000 ot. nebo pod 1200 při čerstvém nastartování studeného motoru) Mám 1,6 benzín. Ve městě 50 jezdím na čtyřku v pohodě. Samozřejmě na rychlejší akceleraci je lepší podřadit na 3. Při 2500 je výkon už slušnej, 3500 je myslím maximální krouťák a 4500 maximální výkon (nevím přesně, nevzpomínám si) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest xdevon Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 já mám max.kroutící moment 255Nm od 1650ot/min a je to do 4000ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 trochu te zklamu,ty hodnoty jsou malinko niz tady se nediv ,ze se to klepe,kdyz to studeny podtacis! nejdriv to snad musite ohrat,cim driv tim lip! jinak se vam to bude klepat ..... pak teprv muzes jit s ot dolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
permonik7 Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 p406: Presne tak, kdyz po studene noci nastartuju, tak mam taky pocit, ze startuju naftaka a ne benzin. Ale ja rikas, jak se to zahreje, je vsechno jak ma;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest xdevon Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 no a ještě teď musím vyřešit tohle.v sobotu jak byla ta vychřice,tak nám z paneláku uletěl plech a přistálo to na autě vedle a mě to ťuklo čelní sklo a zbytky asfaltu a betonu poťukaly střechu.tak to mosím eče pořešit,kua Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 tak sned je to pojisteny a zaplatej ti to bez prutahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest xdevon Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 jj je..asi proti živelným pohromám,v pondělí dojede chlapík z pojišťovny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.