s3jr4 Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Zdravím, mám 309 1,6 GTI 76kW r.v. 87 za jízdy mi svítí STOP, někdy při vyšších otáčkách zhasne, občas problikává. Dále při nízkých otáčkách auto hodně cuká ( na jedničku a dvojku ). Myslíte že by pomohla diagnostika? Prosím o radu. [upravil dne 16.2.2008 s3jr4] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 stop svítí pokud je málo chladící kapaliny,málo oleje,vysoká teplota chladící kapaliny, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s3jr4 Odesláno 16. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Původně zaslal: sarkomi stop svítí pokud je málo chladící kapaliny,málo oleje,vysoká teplota chladící kapaliny, to sem kontroloval, nesviti kontrolka malo kapaliny ani oleje jen stop a prehratim to taky neni, sviti porad i kdyz je auto studeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 kontrolka stop svítí při vypnutém motoru v 2 poloze klíčku.Myslím že na ní je i zapojena kontrolka zatažení ruční brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s3jr4 Odesláno 16. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Původně zaslal: sarkomi kontrolka stop svítí při vypnutém motoru v 2 poloze klíčku.Myslím že na ní je i zapojena kontrolka zatažení ruční brzdy ne tim to taky neni, pri zatezeni rucni brzdy se rosviti kontrolka (P) neprisel sem na nic co by to mohlo byt. jeste k tomu kdyz pri otackach cca 3000 zhasinala. ted uz nezhasina, nekdy problikava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 stop sviti pri vysoke teplote kapaliny, nebo nizke hladine oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s3jr4 Odesláno 16. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Původně zaslal: .mycTD stop sviti pri vysoke teplote kapaliny, nebo nizke hladine oleje. ale ani jedno z toho to nezaviňuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 nemá stopka souvislost i s dobíjením? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 hele, a funguje ti treba kontrolka prehrivani? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 tak jestli problikává tak bych to bral olej ..mne to dělalo u 405 pokud jsem měl málo oleje či chl.kapaliny. Jako další že je někde volný kontakt a ten to způsobuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s3jr4 Odesláno 16. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Původně zaslal: .mycTD hele, a funguje ti treba kontrolka prehrivani? no zatim sem to neuvaril ale ta kontrolka sviti spolecne s tou STOPkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 hmm:myslim jeste muzes zkusit prohodit kabely na teplotnich cidlech na hlave. pokud je chyba v nich, tak ti zacne pro zmenu haprovat teplomer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s3jr4 Odesláno 16. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Původně zaslal: sarkomi tak jestli problikává tak bych to bral olej ..mne to dělalo u 405 pokud jsem měl málo oleje či chl.kapaliny. Jako další že je někde volný kontakt a ten to způsobuje. no skusím dolejt olej,mam nakou hodne podivnou merku ale asi by ho tam melo bejt vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 odskušanie čidla Zober voltmeter zmeraj na pin 10 voči zemi pri 20°C by tam malo byť 6,5V a pri 80°C iba 1Volt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Já měl zaoxidovanou tu plastovou svorkovnici na přepadový nádržce.Jsou tam dva kabílky,ucvak jsem je,nacvakal jsem tam normální konektory a od té doby to neblbne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Chlapi,možná ,není na tu STOPku zapojené opotřebení př.destiček?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Si myslim že né,ale nevim jistě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 pisal že mu svieti aj kontrolka prehriatia motora spolu s STOP, tým motor vyhodnocuje že je horuci dava menej paliva a preto cuka ked je studeny, ja myslim ,že to bude to čidlo teploty KO:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 RJ ma jine cidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s3jr4 Odesláno 16. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2008 no nesviti jen STOP a cidlo teploty ale myslim i cidlo teploty a tlaku oleje ale to je nejspis zapojeny tak ze kdyz sviti STOP, tak sviti i ty ostatni [upravil dne 16.2.2008 s3jr4] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.