aaischa Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 ahoj, podle tohohle se musí pro výměnu rozvodovýho řemene vyzvednout částečně motor, je to kuli sundání toho "uložení motoru" jak je na měm šrou č3 na obrázku? nebo se to dá dělat i bez toho..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Pozice 3 značí zřejmě držák motoru. Bez jeho demontáže nelze sundat řemen. Vlastně lze, za použití nože.... Ovšem montáž za použití nože nedoporučuji.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 25. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Původně zaslal: Hafity Pozice 3 značí zřejmě držák motoru. Bez jeho demontáže nelze sundat řemen. Vlastně lze, za použití nože.... Ovšem montáž za použití nože nedoporučuji.... takže si můžu nechat zajít chuť na domácí výměnu a počítat s celkem nepříjemnou částkou v servise ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry2 Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 vůbec nee tyhle rozvody na 205 jsou v pohodě, pod motor si dej třeba pumpovací hever nebo něco co ti ho podrží a pak ten držák klidně můžeš oddělat;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 25. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Původně zaslal: jerry2 vůbec nee tyhle rozvody na 205 jsou v pohodě, pod motor si dej třeba pumpovací hever nebo něco co ti ho podrží a pak ten držák klidně můžeš oddělat;) tak to sem rád, ještě jedna věc, zvládne to člověk udělat doma když by to dělal poprvé, páč vim co by se mohlo stát kdybych to udělal blbě.. nebo je to prakticky nereálný..? v knizce a este v jednom manualu je to popsaný celkem slušně, tys to tvořil sám.. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 No z mýho pohledu je to malina. Záleží jakou oplýváš šikovností a pokud něco takového děláš poprvé, tak nespěchat a raději se zeptat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 25. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Původně zaslal: Hafity No z mýho pohledu je to malina. Záleží jakou oplýváš šikovností a pokud něco takového děláš poprvé, tak nespěchat a raději se zeptat. tak ju, dojde na to až bude venku trošku teplejc, páč i v garáži jekolem nuly... určitě se poradim každopádně sem rád že se to dá udělat i takhle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Hlavně zmáknout všechny aretace a musí to jít.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry2 Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 já sem prvně koukal na kámoše mechanika odkoukal sem tak troje rozvody a pak sem to zkusil. když si pořádně všechno zajistíš (vačku,čerpadlo,kliku) neměl by v tom být problém:super, jj a poprvé mi to taky trvalo celkem dlouho je lepší nespěchat jak píše Hafity a když si nebudeš jistý tak se poradit:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamart Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 já to měnil s otem doma pře barákem a vše OK, nevím o otm že bych sundával ten držák,vyšlo mě to na 1600,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Původně zaslal: Kamart já to měnil s otem doma pře barákem a vše OK, nevím o otm že bych sundával ten držák,vyšlo mě to na 1600,- Ty máš motor řady TU. Tam to není třeba. U motorů řady XU musí dolů.... A máš o kolečko míň.... Teda na motoru.... [upravil dne 25/12/2007 Hafity] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 25. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Původně zaslal: Kamart já to měnil s otem doma pře barákem a vše OK, nevím o otm že bych sundával ten držák,vyšlo mě to na 1600,- jestli to neni u benzínu trošku jinak, tohel je pro 1.6 benzíny... ty druhý motory to maj jinak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Není to tak složitý,hlavně mimo aretací se vyplatí i oznáčení polohy kliky,vačky i čerpadla,kdyby náhodou aretace nepomohla.Jinak dneska se hodně používá i ukazatel napnutí řemene,po montáži doporučuji protočit motor golou o 360 a pak skontrolovat polohu,musí sedět úplně přesně.přeju hodně štěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 O 360, neboli dvakrát dokola. To dělám automaticky u rozvodů na jakémkoli autě. Páč jistota je, jak známo, kulomet.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 25. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Původně zaslal: Hafity O 360, neboli dvakrát dokola. To dělám automaticky u rozvodů na jakémkoli autě. Páč jistota je, jak známo, kulomet.... to pisou i v knizce k 205ce ze dvakrat otocit dokola takze jestli to dobre chapu, tak ta poloha kdy se to da zaaretovat je jenom jedna..? bude tem vzdycky nejaka dira v tom ozubenym kole kudy v jedny poloze zastrcim neco na to zajistění polohy, napnout tim napínákem... protocit zkontrolovat napnutí a je to ok.. ? moc místa na tu práci tam člověk asi mít nebude ale to snad nějak pude, takže tam žádná kladka neni..? ten napínák se taky mění ? [upravil dne 25.12.2007 aaischa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 aaischa to asi dělá poprvé,proto tahle maličkost;)mimo jiné mám pocit,že by se to mělo dělat i při určité teplotě(venkovní)aspoň podle upozornění co dávaj k obalu,ale nejsem si až tak jistej jak moc to vadí nevadí a promiň už sis to našel.Tu kladku bych vymněnil určitě [upravil dne 25.12.2007 subin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 25. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Původně zaslal: subin aaischa to asi dělá poprvé,proto tahle maličkost;)mimo jiné mám pocit,že by se to mělo dělat i při určité teplotě(venkovní)aspoň podle upozornění co dávaj k obalu,ale nejsem si až tak jistej jak moc to vadí nevadí a promiň už sis to našel.Tu kladku bych vymněnil určitě [upravil dne 25.12.2007 subin] tak ju když už tak všecko jak řikáš... jenom nechápu proč se podle návodu maj vyndavat žhavící svíčky...je to opravdu nutný.. ? nějak mi to nedochází Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Asi kvůli protočení,aby to šlo lépe,ale já sem je nikdá nevyndaval a to už jsem jich pár dělal:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 25. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Původně zaslal: subin Asi kvůli protočení,aby to šlo lépe,ale já sem je nikdá nevyndaval a to už jsem jich pár dělal:) tak je vyndavat nebudu , páč věčinou dou pěkně těžko páč sou zatažený, ikdyž je mam nedávno měněný. zajízdy je taky nikdo nevyndavá tak to nic udělat nemůže ne ? nebo .. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Nemělo by.Uvidíš jak ti pude nasadit řemen,někdy de opravdu fest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.