DJJD2 Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Zdravim všechny peugeoťáky. Chtěl bych se Vás zeptat na názor ohledně koupě 405 1,9GRDT + klima, je z 94roku, 3 roky byl jako služebák (60tis km) a poté dodnes u jedněch starších lidí, kde byl málo užíván (nevhodná investice), takže má najeto jen 137tis km (není přes bazar). Měl jsem doteď 405 1,9GLD /88 a kdybych v úterý neboural, mám ji ještě dost dlouho. Běžné vady 405 již znám (najel jsem 156tis km), ale nevim jak je to přesně s klimou (má prý nová ložiska a gufera v kompresoru) a turbem. Zajímá mě hlavně cenová náročnost repase turba dnes (2003 byla dle fóra cca 10tis malá generálka), na netu jsem nic konkrétnějšího nenašel, máte s tím nějaké zkušenosti ? Dík moc, Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Cena Tebou řešené 405ky je dost podstatná - pokud je v tip top stavu, asi bych se nebál do ní jít (když budou problémy s klimou, tak jí při nejhorším vyřadíš, turbo by nemělo stát ranec a určitě se dá sehnat i na vrakárnách). Pokud ale to auto dobře neznáš, možná bych spíš připlatil a šel do 406ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DJJD2 Odesláno 9. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 No cena je 60 000 což je sice dost, ale vzhledem k tomu, co jsem slyšel od majitele (Olomouc) a že se nabídl přijet do Jablonce n.n. a předvést jí (i když jsem předem řekl, že 405 znám jak vlastní boty). Navíc jsem z něj postupně vytáhl i to, že je vidět malinko rez na brzdových trubkách pod podlahou a že mu někdo udělal 3cm škrábanec na kapotě .... Je nebouraná a od 97 garážovaná, a vše prý bylo měněno v předepsaných intervalech (na něčem to jde poznat, jinde ne) ... Navíc jsem procházel bazary kolem a ty 406 v naftě jsou pod 170tis dost mizerný - zadní nápravy, líný motor, špatně reagující brzdy, divný posilovač řízení , a to byly z roku 2000 a novější s 100 - 160 tis km (tachometrem), začal jsem se jich bát .... neznám to, a co jsem viděl se mi fakt moc nelíbilo ... tak nevim ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 zda se, ze nam duchny systematicky vykupuji auta, jen aby s nima pak vuuuubec nejezdili, uz aby byla ta duchodova reforma:D moje GT taky bylo "po duchodci";) takze jako medved -pokud nemas jistotu, kdo a co s tim autem provadel, tak muzes splakat nad vydelkem:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DJJD2 Odesláno 9. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Původně zaslal: .mycTD zda se, ze nam duchny systematicky vykupuji auta, jen aby s nima pak vuuuubec nejezdili, uz aby byla ta duchodova reforma:D moje GT taky bylo "po duchodci";) takze jako medved -pokud nemas jistotu, kdo a co s tim autem provadel, tak muzes splakat nad vydelkem:myslim Po důchodci opravdu, nebo ironicky ? K tomu co s jakým autem kdo prováděl, to je nejisté vždycky ... bazary bych řekl, že jsou nejhorší a majitel může také dost mlžit, ale dají se z něho často informace vytáhnout ... teda doufám, přece jen kupuji auto teprve podruhé a to první mělo velice veselou hystorii - Koupeno v RU a 7let tam jezdilo - potom 5let Ukrajina - pak 3 majitelé v CZ a přede mnou s ním jezdil 4 roky taxikář a přiznal se, že před generálkou mělo přes 1mil km - pak 4roky já (158tis km) a zjistil jsem, že první jednička na tachometru je zaseklá :roll , před 3mi dny u srnek na blátě a sněhu bum a oprava neměla smysl ... fakt mi bylo smutno .. :( ... ale bylo z bazaru a původního majitele jsem tam potkal náhodou ... a bazarista tvrdil že to má najeto jen 142tis km :o ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 kdyz pujdes do bazaru, tak o vetsine aut ti budou tvrdit, ze je po duchodci, kterej s nim moc nejezdil. takze si to preber, jak chces;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DJJD2 Odesláno 9. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Dík moc .... uklidnili jste mě .... nerad kupuji auta, radši se spoléhám na to, co znám a sám si udržuji popřípadě opravuji .... už se těším na tu novou 405GRDT ... doufám, že mi vydrží aspoň 10let ... pronajmu garáž a budu o ni moc hezky pečovat .... na peníze moc nehledět, do ceny 406 je ještě dost daleko ... a navíc se údržbou auta uklidňuji a odreagovávám ... jen nenávidím, když se něco porouchává moc často, nepředvidatelně nebo je to opravitelné jen v autorizovaném servise ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Pro mě je pouze v servise opravitelná drtivá většina závad na autě se časem projevujících a taky žiju (kutat se pod autem na ulici, bejt zadělanej od těch mazlavejch humusů a řešit, jak se dostat k tomu nebo tomu šroubu a jak ho povolit a neurvat - na to je můj čas asi příliš drahej - NEBO JSEM LÍNEJ???) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DJJD2 Odesláno 9. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 No abych řekl pravdu, tak oprava mojí rukou je také dost drahá ... teda přepočítaná na cenu za můj čas .... ale je to relax (proti mé práci), a ta radost že to nakonec pěkně funguje ... a když nemám čas, tak mám pár známých automechaniků, kteří mě znají a já jim věřím .... jednou jsem dal ale auto z nutnosti do velkého servisu (potřeboval jsem opravu rychle) a jimi provedená výměna rozvodů v 405 GLD mě ve vícenákladech spojených s opravou toho co zničili mě tehdy vyšla na cca 15tis kč .... člověk by nevěřil, že jim z auta dokáže vypadnout motor .... od té doby dál od autorizovaných a velkých servisů ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 12. listopad 2007 Sdílet Odesláno 12. listopad 2007 Původně zaslal: DJJD2 No cena je 60 000 což je sice dost, ... no to je sakra dost, to je tak cena před deseti lety, ne?? Do toho bych teda nešel.. Za to koupíš spoustu jiných, lepších aut, které nebudou potřebovat takové investice.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DJJD2 Odesláno 14. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2007 No tak jste měli pravdu .... popíši situaci : Majitel byl opravdu přesvědčen o tom že jeho auto je úplně vpořádku ale : 1) Olej nebyl měněný 30000km ... 2) Olej to spalovalo (nejspíš přes turbo - bylo slyšet jak tak divně nezdravě hvízdá), a to i po zahřátí (štiplavý kouř černo modrý). 3) Bouráno a narovnáno Bsloupek a zadek. 4) Pod rezervou a nosníky uvnitř - liška. 5) V minulosti oheň pod kapotou !!! - na nosnících v motorovém prostoru skrabatělý lak, místy stmavlý kouřem a dokonce opálený zinek - povrchová liška - bylo to na straně přívodu nafty u svodů, takže předpokládám, že nafta kapala na svody a tam hořela .... Když jsem to majiteli všechno vysvětlil, a řekl mu, že když se bude hooodně snažit, je cena toho auta tak 20-30tis .... tak vypadal opravdu zkroušeně a řekl, že to se rodičům nevyplatí a že to radši dojezdí ..... že pod 50tis jít nemůže .... Tak jsem jel zase dom (190km), já palice dubová .... jak to bylo s tím mědvědem a hřbetem ??? Ale vše zlé je k něčemu dobré ... v bazaru v Doudlebách (kousek od Častalovic) jsem v bazaru narazil na právě z D dovezenou 406 1,9TD kombi 1998 (liškou netknutá, zvuk jak víno, dobré nápravy, pěkný studený start a nekouří) za 130tis, ujeto údajně 89tis. Akorát nevim jestli je možný pozvolný přechod metalýza-šedivá barva od půlky rezervy dovnitř do auta .... je to normal nebo oprava ? Nějaké nenormální sváry nebo nepřesnosti jsem neodhalil. Sorry je to mimo téma, ale navazuje to .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.