Přejít na obsah
VP605

Alternátor P605 2,5 TD

Recommended Posts

Vážení Pažou?áci, vysílám SOS. Potřebuji poradit s demonáží altíku z P605 2,5 TD. Spodní šroub-čep nejde fyzicky celý vysunout, protože se opře o kastli v mot. prostoru. Je potřeba demontovat kompresor klimy a následně konzolu těchto agregátů a venku pak sundat altík? Jeví se mi to jako nesmyslné, ale nic jiného mne nenapadá. Altík musí ven, protože je pravděpodobně hyn, minimálně však plný hasícího prášku. Díky předem za jakékoli rady

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pokud je vetsina altiku na PEU stejne konstrukce tak staci ten sroub (tusim ze ma asi 22-23 hlavu) vysroubovat kompletne z ezavitu na pravem uchyceni altiku. To leve uchyceni je jen pulocko, takze to staci vyhaknout... No blbe jsem to pospal, ale v realu staci jen vysroubovat sroub jak to jen jde a pak kvedlat a kroutit a ruzne hejbat altikem. Mel by vyskocit....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dikes, zabralo to. Až jsem si posvítil, tak jsem zjistil, že máš pravdu. Ještě, že tohle fórum je, protože k P 605 2,5 TD není nikde kloudná dokumentace k mání.

Nevíš o nějaké.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Požárek nic moc co do intenzity, ale škoda na hranici čosové ceny nového vozidla. Na servis nemám, tak pěkně sám a oprášit zašlé automechanické zručnosti. Ale některé specialitky holt člověk musí získat zde.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Citróňácké fórom čtu pravidelně, ale tam k 2,5 TD je minimum, na Webu .ru taky nic moc. Navíc angličtina není moje silná stránka a ruštinu jsem už taky trochu pozapoměl.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden dotaz k altíku 120A. Kolik se ještě dají stočit kroužky na kotvě? Kartáče jsou ještě evidentně dobrý, ale v kroužcích už je drážka 0,4 resp. 0,5 mm. Nová kotva asi není z nejlacinějších. Altík je Valeo. Klasickej komutátor bych např. na startéru bez mrknutí oka přetočil, ale tady jsou kroužky o průměru 14,9mm.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak to nevim, asi ti tu nikdo neporadi, ale sel bych metodou pokus omyl - pokud tu kotvu chces zrekonstruovat, tak ti nezbyde nez zkusit to stocit a pokud to bude na guwno, tak koupit new kotvu..... nebo se mozna daji koupit i samostatne krozky.. nebo aspon kus kotvy s krouzkama :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem hodil oko do kakalogu a hle! Rotor tam maji pod jednim cislem s krouzkama, takze tudy asi ne, ale nabizeji Reparatusatz za nejakych 1400,- ale chce to zjistit co v tom vsechno je :) to uz tam nepisou :(

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×