BATT Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 Nazdárek, mám prosbičku včera mi na mém vozítku odešel alternátor, při jeho ceně (10 500,- popř. 20 200,- podle verze) ho budu dávat opravovat. Neměl by tady někdo schéma jeho demontáže, případně zase montáže zpět. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. červenec 2007 Sdílet Odesláno 12. červenec 2007 rozhodne budes muset sundat prave predni kolo a predni cast plastoveho podbehu, aby ses dostal ke sroubu napinaci kladky, ten pak musis povolit abys sundal remen a pak uz alternator drzi jen na jednom nebo dvou sroubech a na dvou kabelech to uz nebude problem sundat, priprav se ale na to, ze tam asi budou srouby s hlavou Torx - hvezdicka, a ty vetsinou v beznych golach nebyvaji v potrebne velikosti, tak abys mel potrebne naradi po ruce a neshorel na tom ze to neni cim povolit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BATT Odesláno 14. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2007 Díky moc za radu, soused dělá servisáka, tak má doma pojízdnou dílnu takže o nářadí nouze nebude. Sundáme to uvidíme jestli to půjde opravit, jestli ne, tak si házím mašli.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 17. červenec 2007 Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 Původně zaslal: BATT Díky moc za radu, soused dělá servisáka, tak má doma pojízdnou dílnu takže o nářadí nouze nebude. Sundáme to uvidíme jestli to půjde opravit, jestli ne, tak si házím mašli.. Není třeba házet mašli. Buď jsou v háji uhlíky nešbo diody. Taky bývá proražené vinutí, asle to málokdy, když už je ven, stočit do roviny a na velice hladko kroužky na uhlíky a vyměnit ložiska . Jsou určitě v každé prodejně ložisek a kupovat ty s označením xxxx 2RS. A zřejmě ty torxy v pojízdné dílně nebudou, když je v V3S. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BATT Odesláno 17. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2007 Ta dílna je zařízená lépe než vetšina autoservisů Alternátor už je venku ale byla to operace na celé dopoledne: zvednout auto sundat pravé přední kolo sundat plastový podběh sundat spodní kryt motoru uvolnit a odmontovat napínák řemene povolit 4 šrouby držící alternátor (prakticky proveditelné pouze ve dvouch, v jednom bych to neudělal ani náhodou, je potřeba zároveň odklonit druhý napínák řemene a zároveň povolit šroub na alternátoru) odpojit kabely od alternátoru odšroubovat držáky el. kabeláže na předku motoru vytáhnout hadici chladiče (vypustiti chladič) no a nakonec ten zkurve.... alternátor vyndat ven super práce, byl jsem celý nadšen jak to krásně a lehko šlo, celý den jsem pěl chválu na francouzské konstruktéry... Alternátor je v opravě tak uvidíme v pátek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.