alhanak Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 Prosím poraďte. Už jsem psal jednou a odpovědí se mě moc nedostalo. Mám opět stejný problém. Někdy se stane, že během jízdy mě vyskočí teplota a začne blikat stopka. A ventilátor valí naplno. Někdy stačí otočit klíčem v zapalování do polohy 2 a hned se pustí ventilátor na rychlost jedna a to i když je auto studený. Přijde mě, že se hrozně rychle zahřívá motor. po cca 5 km už má 90-92 stupňů a pouští se ventilátor. Když zastavím a vytáhnu klíč, ventilátor valí na první rychlost. jakmile otočím do polohy 2 hned zas valí naplno. už nevím co s tím. Čidlo co otvírá podle teploty chladící kapaliny (to co je vidět hned při otevření motoru na té gumové hadici) je nový. Vedle větráku sou dvě relátka, měl sem jen jedno nový. Druhý sem očistil a prostříkl "védéčkem" Fakt už nevím co dělat. Je tam ještě nějaký jiný čidlo nebo něco co by mohlo být špatný? Na diagnostice mě řekli, že ukazatel teploty ukazuje o 10 stupňů míň než jaká je teplota. Tzn, že když ukazuje 80, tak teplota je 90. Výměna by byla dost mastná a mě to nijak nevadí. Prostě si přičtu 10 stupňů no. Čidlo snad otvírá podle teploty a ne podle toho co ukazuje budík ne? Prosííííííííííím poraďte mě někdo. Už mě to fakt nasírá. Nemůžu nikam jet vklidu aniž bych furt čučel na rafičku esi zas nevylítla teplota........ Jaká je vůbec běžná provuní teplota motoru P206, 1.4 s klimou? dík za rady všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 Původně zaslal: alhanak Prosím poraďte. Už jsem psal jednou a odpovědí se mě moc nedostalo. Mám opět stejný problém. Někdy se stane, že během jízdy mě vyskočí teplota a začne blikat stopka. A ventilátor valí naplno. Někdy stačí otočit klíčem v zapalování do polohy 2 a hned se pustí ventilátor na rychlost jedna a to i když je auto studený. Přijde mě, že se hrozně rychle zahřívá motor. po cca 5 km už má 90-92 stupňů a pouští se ventilátor. Když zastavím a vytáhnu klíč, ventilátor valí na první rychlost. jakmile otočím do polohy 2 hned zas valí naplno. už nevím co s tím. Čidlo co otvírá podle teploty chladící kapaliny (to co je vidět hned při otevření motoru na té gumové hadici) je nový. Vedle větráku sou dvě relátka, měl sem jen jedno nový. Druhý sem očistil a prostříkl "védéčkem" Fakt už nevím co dělat. Je tam ještě nějaký jiný čidlo nebo něco co by mohlo být špatný? Na diagnostice mě řekli, že ukazatel teploty ukazuje o 10 stupňů míň než jaká je teplota. Tzn, že když ukazuje 80, tak teplota je 90. Výměna by byla dost mastná a mě to nijak nevadí. Prostě si přičtu 10 stupňů no. Čidlo snad otvírá podle teploty a ne podle toho co ukazuje budík ne? Prosííííííííííím poraďte mě někdo. Už mě to fakt nasírá. Nemůžu nikam jet vklidu aniž bych furt čučel na rafičku esi zas nevylítla teplota........ Jaká je vůbec běžná provuní teplota motoru P206, 1.4 s klimou? dík za rady všem Čidlem co otvírá podle teploty myslíš termostat asi. Jinak by tam mělo být čidlo pro budík a čidlo pro řídící jednotku, pokud je vadný tak by to vysvětlovalo spinání ventilátoru za studena, a rozsvěcení stop při jízdě. Ještě by to mohlo být zavzdušněný, ale to by asi nespínal ventilátor za studena. Po 5km motor na 80st je v letě normalní, pokud poskakuješ po městě tak i těch 90st tam vyleze. Mě připíchli diagnostiku k autu a ukazala mu kolik st ukazuje čidlo pro řidící jednotku, u toho ještě měřili teploměrem teplotu chl kapaliny v nádobce. Bylo by to potřeba změřit i u tebe, jestli to čidlo nedává řidící jednotce mnohem vyšší teploty než ve skutečnosti jsou [upravil dne 3/7/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 4. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 jo čidlem myslím termostat. navíc diagnostika žádnou závadu neodhalila. Kde tak zhruba najdu čidlo pro budík a pro řídíci jednotku? Dneska sem zas jel.... to bylo něco. Na pár vteřin zapl větrák při cca 80 stupních. pak jel při cca 93 stupních (to je ale vpořádku, to bych chápal, protože při d2 stupních má jet) pak zas jel pár minut při cca 88 stupních. No a rafička u teploty mě během těch dnešních cca 5km když sem jel na nákup zas asi 3x vylítla na maximum, a začala blikat stopka. udělá to na pár vteřin a pak je to zas dobrý. Ale je mě divný, že i v takovým chladným počasí se dostane teplota až na cca 93 stupňů při těch pár kilákách. S tou teplotou mě to přijde jako zavzdušněný, ale odvzdušňoval sem to už několikrát. Leda že by někde bylo špatný těsnění. Každopádně i ten ventilátor si dělá co chce. Nenanpadá někoho eště něco? po neděli budu asi nucenej to dat do servisu, ale zase je mě líto lovů za diagnostiku když byla dělaná před cca 2 mesícama. Jaká by měla být běžná provozní teplota P206? nebo jakou kdo máte? Je to P206, rv 1999, klima, 1.4 obsah dík za snahu poradit. začínám z toho byt na práčky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radio Odesláno 4. červenec 2007 Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 Ventolátor by se měl zapnout až při teplotě 90 - 95 stupňů Každopádně se něco děje - buť máš vadný termostat a to se taky stává že máš podfouklé těsnění hlavy válců a k tomu všemu zanesený chladič vodním kamenem ATD. Zdenek Termostat by měl udržovat teplotu na 80 - 85 stupňů za všech okolností zatížení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.