atsor Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Dobrý den.Chťel jsem zeptat jestli máte někdo zkušenosti s peugeotem 405 1,6GXI,r.v.91Ten co chci má najeto 208tisíc km a při 194tisících má dělaný výbrus,velice pěkný,chce za něj 35000..Chtěl bych se zeptat jestli někdo máte zkušenosti a jestli za něj nechce moc?Mám doma 309GRD r.v89 velmi spolehlivý a přemýšlím o koupi té 405?Poradíte mi někdo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Jen tak na okraj: podle nadpisu tvýho příspěvku moc lidi nepozná, čeho se týká. O Peugeotu je totiž celý tohle fórum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vertex Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Teď už je to trošku lepší, ale Ferin má recht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Děkuji ti Vertexi, že ses mě zastal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atsor Posted May 11, 2007 Author Share Posted May 11, 2007 To víte chlapi,chybama se člověk učí,jsem členem krátce a sem píšu poprví: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atsor Posted May 11, 2007 Author Share Posted May 11, 2007 PS:místo těch připomínek jsem čekal spíš váš názor,kritika je myslím dost zbytečná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Původně zaslal: atsor Dobrý den.Chťel jsem zeptat jestli máte někdo zkušenosti s peugeotem 405 1,6GXI,r.v.91Ten co chci má najeto 208tisíc km a při 194tisících má dělaný výbrus,velice pěkný,chce za něj 35000..Chtěl bych se zeptat jestli někdo máte zkušenosti a jestli za něj nechce moc?Mám doma 309GRD r.v89 velmi spolehlivý a přemýšlím o koupi té 405?Poradíte mi někdo? Zkušenosti jsou, kdysi jsem najel 405-kou, 1,6-kou 150 t. km. Perfektní auto. V tvém případě jsou otázky: - co si pomůžeš, jestli místo 309, kterou dobře znáš a máš úsporný diesel, koupíš auto jen o dva roky mladší, které zase budeš doinvestovávat - různé vstupní opravy atd. - je otázka, jestli ten výbrus je udělaný opravdu perfektně Já bych radil - jít už rovnou do 406, kterou koupíš (možná i s klimou) za asi 70 t. (minule tady byla jedna s klimou za 65) [upravil dne 11.5.2007 P607Olda] [upravil dne 11.5.2007 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vertex Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Já bych do 1,6 asi taky nešel. Spolehlivej dieselovej motor toho u tý 309tky bude mít ještě hodně před sebou. Nebo jak říká Olda, koupit něco novějšího, 406 nebo 306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miku Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 taky bych doporučoval raději 306 ( 406 ) než 405. né,že by nebyla dobrá,ale dnes je to již krok zpět. sám jsem ji měl víc jak čtyři roky a bez jediné vady. raději ještě dojezdi 309,pošetři a kup novější Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secouver Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Původně zaslal: Miku taky bych doporučoval raději 306 ( 406 ) než 405. né,že by nebyla dobrá,ale dnes je to již krok zpět. sám jsem ji měl víc jak čtyři roky a bez jediné vady. raději ještě dojezdi 309,pošetři a kup novější Neházel bych všechny 405tky do jednoho pytle (Mi16, T16..bych nenazýval krokem zpět ) Ale taky bych asi šel do něčeho novějšího. 406 to jistí [upravil dne 12.5.2007 secouver] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pata Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 atsor: no na uvod - velice pochybuju o tom vybrusu... Jenom brusove pisty (na moji 309) stoji 3.000,- kus, pripocitej tesneni pod hlavu a par drobnosti + vybrus a jsme na 15-17.000 bez prace. Do 1.6tky, ktera ma 200tis nalitano ti NIKDO neda 17tis + praci za to, aby to auto za rok prodal, za ty penize mas 2-3 starsi motory v ok stavu... Navic 309tce, kdyz se vychytaji mouchy, tak je to spolehlice auto, zvlast u toho nesmrtelneho dieslu a pokud nejak zvlast nepotrebujes menit, tak bych si ji nechal... Jak psali kluci nademnou - koupis 405 a zainvestujes min. 5tis za rozvody, oleje, filtry, ... :super:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atsor Posted May 12, 2007 Author Share Posted May 12, 2007 Díky za radu.Asi máte všichni pravdu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vertex Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Původně zaslal: secouver Původně zaslal: Miku taky bych doporučoval raději 306 ( 406 ) než 405. né,že by nebyla dobrá,ale dnes je to již krok zpět. sám jsem ji měl víc jak čtyři roky a bez jediné vady. raději ještě dojezdi 309,pošetři a kup novější Neházel bych všechny 405tky do jednoho pytle (Mi16, T16..bych nenazýval krokem zpět ) Ale taky bych asi šel do něčeho novějšího. 406 to jistí [upravil dne 12.5.2007 secouver] Samozřejmě, jelikož taková T16 stojí ještě o pár papouchů víc než Tvůj slaboobsah 1,4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secouver Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Původně zaslal: Vertex Původně zaslal: secouver Původně zaslal: Miku taky bych doporučoval raději 306 ( 406 ) než 405. né,že by nebyla dobrá,ale dnes je to již krok zpět. sám jsem ji měl víc jak čtyři roky a bez jediné vady. raději ještě dojezdi 309,pošetři a kup novější Neházel bych všechny 405tky do jednoho pytle (Mi16, T16..bych nenazýval krokem zpět ) Ale taky bych asi šel do něčeho novějšího. 406 to jistí [upravil dne 12.5.2007 secouver] Samozřejmě, jelikož taková T16 stojí ještě o pár papouchů víc než Tvůj slaboobsah 1,4 Přesně tak jsem to myslel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.