zaza Odesláno 13. únor 2007 Sdílet Odesláno 13. únor 2007 chci se zeptat,jak často se mění palivový filtr?Byl jsem v servise se zeptat na výměnu filtru+kontrola žhav.svíček,tam mě řekli ohledně filtru(kdyby byl špatný),že auto je dost chytrý tak by si o něj řeklo(asi kontrolka nebo hláška na PC).a u žhavek se to prý pozná přes diagnostiku že by byli špatný,kontrola a prý OK,kdyby špatně žhavili,tak by to tam bylo zapsaný,tak jsem z toho jelen:D,asi si nechtěli vydělat:myslim:D 307 2.0HDi 110FAP [upravil dne 13.2.07 zaza] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 13. únor 2007 Sdílet Odesláno 13. únor 2007 Palivový filter sa mení každých 60 000 km. Pokiaľ jazdíš na \"horšiu naftu\", tak radšej častejšie. Pre 2,0 HDi ten filter nieje taký drahý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 14. únor 2007 Sdílet Odesláno 14. únor 2007 zhavici svicky by mely 100 000 km vydrzet, kazdopadne se ti kontrolka zhaveni rozviti za delsi dobu nez obvykle kdyby byly spatny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 14. únor 2007 Sdílet Odesláno 14. únor 2007 Ja mám žhaviče na Partnerovi už 170 000 km a štartuje to veľmi dobre. Sused má 1,8 tddi so 120 000 km a keď bolo -10°C tak to nemohol naštartovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 14. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2007 jak byli ty mrazy, tak asi třikrát se mi stalo,že jsem nastartoval až na druhý pokus,jinak to chytá asi tak na třetí až čtvrté otočení motoru,když je studenej,u HDi je to prý normální,TDi by mělo chytat na první otočení,každopádně teď už to řešit nebudu(asi už je po zimě),počkám na příští,jenom jsem nevěděl,že to auto je tak chytrý:aut 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 14. únor 2007 Sdílet Odesláno 14. únor 2007 Keď je okolo 0°C, tak to chytá na štvrté otočenie. Keď je pod -5°C tak to chytá va \" prvé otočenie\". Lepšie ako u TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 16. únor 2007 Sdílet Odesláno 16. únor 2007 110tis, r.v.2003- žhavky jsem zatím neměnil, filtr po 60000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukáš.t Odesláno 17. únor 2007 Sdílet Odesláno 17. únor 2007 filtr co 60000 km,najeto 165000 a bez problému.v mrazech to nažhavý,je to bleskovka chytá nadrc====>>>spokojenost.:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Moje skusenosti su podobne ako ma Martinsk. Cim chladnejsie tym lepsie chyta. Teply motor 3-4 \"odpalenie\", Ak sa teplota blizi k nule tak 2. dopalenie. Pozprovatelne dlhsie zhavilo (asi 3s, inak 1s) ked teplota klesla na -5 st, start normalny. Auto ma 120 000 km a zhavice su povodne. Filter sa odporuca menit skor ako je predpisane. Poznam takych co ho menia pred kazdou zimou, bez ohladu na najazdene kilometre, niektori zasa pri kazdej vymene oleja. Podla mna, ak sa netankuje na druzstve, tak to s tou castou vymenou netreba prehanat. Co sa tyka startu, HDi startuje dlhsie ako klasicky diesel, pretroze cerpadlo (mechanicky pohanane motorom) musi natlakovat rampu, co chvilu trva. Pri klasickom diesle tlak vytvara samotna vstrekovacia tryska, takze chyti na prve odpalenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.