Mexičan205 Odesláno 21. leden 2007 Sdílet Odesláno 21. leden 2007 Ahoj, potřeboval bych s něčím poradit: asi před dvouma rokama jsem koupil 205 Gti, 1,9l 88kw, a od začátku mi přišlo že to nějak nic moc brzdí, tak jsem vyyměnil desky a kotouče za brembo (frézované), ale pořád nic. Tak jsem zkoumal dál a koukal jsem na zapojení: od sání vede hadice na konci je umělohmotný téčko, na jednu stranu jde hadice k posilovači a na druhou jde hadička k černé krabici (pravděpodobně slouží jako přídavný vzduch když posilovač potřebuje víc vzduchu než mu dává sání), a mezi tím téčkem a hadičkou k tý krabici je ventil, kterej propouští vzduch jen směrem k posilovači. Takže mi příjde, že je to blbost aby to bylo takhle zapojený, protože jenom po pár brždění vysaješ vzduch z toho boxu a potom je to ještě horší než kdyby tam vůbec nebyl. Prosím o pomoc, jestli někdo víte jak to má bejt správně zapojený. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. leden 2007 Sdílet Odesláno 21. leden 2007 Ta krabice je tam jako zásobník podtlaku pro manuální šíbr, ne kvůli brzdám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 21. leden 2007 Sdílet Odesláno 21. leden 2007 no hlavne to trochu popis jde pedal zlehka? nebo je tvrdej jako sutr?bo ho proslapnes az na podlahu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 21. leden 2007 Sdílet Odesláno 21. leden 2007 muze to byt jen zavzdusnene, nebo malo brzdovky, a ted nevim jestli i stara brzdovka muze zpusobit spatne brzdeni, ale myslim ze ne nijak zasadne. :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mexičan205 Odesláno 21. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2007 Brzdovej pedál jde dobře, normálně cejtíš odpor desek, ale jde o to že na pedál musíš vyvýjet větší sílu, jinak ale trošku nechápu teda ten mechanizmus toho šíbru, protože když už po x-sešlápnutí brzdy uděláš velkej podtlak v tý krabici tak tím větší bude odpor při nasávání vzduchu do posilovače. Fakt nevím, je to takový, že když ten ventil odpojim tak ta krabice si nasaje vzduch aby vyrovnala atm. tlak, když to potom zapojím a jedu, tak to brzdí dobře, ale až do doby než se vytvoří velkej podtlak v tý krabici. Ohledně brzdovky by to mělo bejt OK, je měněná a hladina taky OK. Nemůže to mít taky něco dočinění s odvětráním klikové skříně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. leden 2007 Sdílet Odesláno 21. leden 2007 To spíš vypadá na to, že v okruhu šíbru je někde netěsnost, a že to tudy přisává trvale. Pokud ten šíbr nepoužíváš, tak jej nech zavřený a podtlak k němu odpoj (a zaslep), a budeš mít klid. Pokud jej používáš, budeš to asi muset najít, v čem je tam problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mexičan205 Odesláno 21. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2007 Takže myslíš že by nebyl problém kdybych jenom vyndal to téčko a hadici od sání napojil hned na posilovač? Šíbr skoro vůbec nepoužívám takže by to bylo v poho... Ale mám ještě jednu věc, která by s tím mohla mít něco společnýho: to odvzdušnění klikový skříně u mě pravděpodobně nefunguje na 100%, protože když několikrát vytočim motor nad 3000ot tak mi povyskočí měrka na olej, do 3000ot to funguje. Díval jsem se na to a jedinej problém bych viděl to, že mám otevřený sání a klasicky odvětranou kliku i víko, pravděpodobně se tam hromadí vyšší přetlak než motor a brzdy odsajou a potom se to pere a jde to přes měrku oleje. Co myslíš.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 21. leden 2007 Sdílet Odesláno 21. leden 2007 Dost pravděpodobně máš nějakou ,,zátku,, v hadici na odvětrání kliky. Može to bejt nějakej šmogl z oleje. Mě to stou měrkou oleje dělalo v zimě, když mi v tej odvětrávací trubce zamrzly vodní páry a udělaly špunt. Ale či to má co společnýho s posilovačem:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. leden 2007 Sdílet Odesláno 21. leden 2007 Jo, tu hadici můžeš napojit rovnou na posilovač, pokud nebudeš používat šíbr. S tou měrkou - to bude někde spíš přicpané. Jinak brzdy nic neodsávají, přesně naopak - při brzdění se tudy přisává do motoru další vzduch (proto je to podtlakový posilovač). Saje jen motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.