Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Prehrivani dieselu....


Guest Ondra

Recommended Posts

Guest Ondra

Ahoj,

mam problem. Vymenil sem vodu v chladicim systemu (prerizla hadice) a tedka kdyz jedu na 3/4 plynu, tak teplota je v pohode na 80 stupnich, ale jakmile seslapnu plyn pri predjizdeni (a vytoceni motoru) vyleze teplota rychle na 90 stupnu a spousti se ventilator....

Pred tou vymenou vody to nedelalo.... Jo a vlastne se tedka menilo tesneni pod hlavou...

Nevite nekdo co s tim?

PS: Zavsdusneny to snad neni, kontroloval jsem to.

BTW: 405ka , 1,8 TD....

[Editováno 6/8/02 Ondra]

Link to comment
Share on other sites

Guest Ondra

No, kdyz pojedu na plnej kotel furt, tak teplota vyleze k tem 90 stupnum, pustej ventilatory ale stihnou to spolu s okolnim vzduchem uchladit.... Teda zatim to stihaly...

Me jenom zarazi, ze to pred tema vymenama nedelalo, drzelo to furt 80 at sem s tim jezdil jakkoliv....

Link to comment
Share on other sites

No mne i sousedovi s 2 TD Peugeotama se to zda takhle v poradku, spis nam bylo divnych tech 80 stupnu porad (mne kdyz odchazelo tesneni pod hlavou, tak byla teplota porad v normalu a pritom jsem uz varil). 90 stupnu pri zatezi je OK, pracovni teplota muze byt az 110 stupnu-diky pretlaku v chladicim systemu. Ale tohle je jen muj nazor, treba se mylim.

Dydzej

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 years later...
Původně zaslal: Ondra

Ahoj,

mam problem. Vymenil sem vodu v chladicim systemu (prerizla hadice) a tedka kdyz jedu na 3/4 plynu, tak teplota je v pohode na 80 stupnich, ale jakmile seslapnu plyn pri predjizdeni (a vytoceni motoru) vyleze teplota rychle na 90 stupnu a spousti se ventilator....

Pred tou vymenou vody to nedelalo.... Jo a vlastne se tedka menilo tesneni pod hlavou...

Nevite nekdo co s tim?

PS: Zavsdusneny to snad neni, kontroloval jsem to.

BTW: 405ka , 1,8 TD....

[Editováno 6/8/02 Ondra]

1... když jedeš asi nad 30.. tak ty sahary nemaj vůbec vliv na chlazení motoru.

2....Dál.. existují různá těsnění pod hlavu a přál bych si věřit, že máš to správné.

3....Existuje taková tenká přepadová hadička na odvzdušnění a ta nesmí bejt zarostlá.

Odvzdušňuje se to několikrát a veice jednoduše jedním šroubem.

4...jednoduše zkusíš jestli je horkej chladič a jestli po celém povrchu

No a nakonec tě trochu potěšim... může bejt a to často taky je.. popraskaná hlava mezi ventilama.

Jak se do toho sahne, tak se to teprve může projevit.

Řada motorů tam má vlasové prsklinky a nic se neděje. dokud tam nějaký jantar nenaleje aditivum do nafty, nebo super olej co tam nepatří.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Lolodreveny

no mne na 306stke 19TDi to robilo takisto,ale bola to Hlava.Bola trosku kriva.Po zbruseni a s novym tesnenim sa mi to zohreje na 80 stupnou a tak stoji aj ked idem v kuse 160Km/h.

Já když jedu v kuse přes 180 tak se motor podchladí :D

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: Lolodreveny

no mne na 306stke 19TDi to robilo takisto,ale bola to Hlava.Bola trosku kriva.Po zbruseni a s novym tesnenim sa mi to zohreje na 80 stupnou a tak stoji aj ked idem v kuse 160Km/h.

Já když jedu v kuse přes 180 tak se motor podchladí :D

Mne to asi tez tak fubguje > leto piatok popoludni vylezt z blavi von no galeje secko upchte do Nitri na dialnicu slapnem na plin 130-150km a teplota na 2-3km zleze na 80 a drzi.

jo a v spojleri mam vyndany ten bakelit za tou mrizkou abi to lepci fukalo na chladic :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...