brko Odesláno 11. listopad 2006 Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 U 306ky D?Ale myslim ze je podobna jak na jinych peugeotoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 11. listopad 2006 Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 Mě třeba (405) zadní náprava vydávala na nerovnostech nepříjemný skřípavý zvuky a jedno kolo mi začalo pomalu ale jistě dělat \"Áčko\"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 12. listopad 2006 Sdílet Odesláno 12. listopad 2006 No jasný neco jako píše Dundee,nesmí tam být moc velky negativní odklon kol(viz geometrie na 306),juknout na sjiždění pneu)dale při properování by nic nemělo vrzat až skřípat(mohli by byt vymlety jehlový ložiska ve vlečnejch ramenech),nezatížene vozidlo by nemělo sedět moc \"na zemi\"nebo dokonce na dorazech(unaveny zkrutne tyče,nebo rupla tyc),zahybat kolem,jestli nevykazuje vůli jak v uložení kola,tak i v závěsu(rameno na napravnici-čepy a ložiska)......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 12. listopad 2006 Sdílet Odesláno 12. listopad 2006 Joo a jinak můžeš použít hledání-je to asi jeden z největších problemů Pažoutů:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 13. listopad 2006 Sdílet Odesláno 13. listopad 2006 Jedno z vodítek je rukou šáhnout mezi kolo a zadní kapsu blatníku. Kola vůči sobě většinou u špatné nápravy mají rozdílnou mezeru vůči blatníku. Nebo na rovném povrchu vedle kol postavit delší úhelník a změřit vzdálenost na horní hraně pneumatiky/disku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.