Guest Filip Posted June 9, 2003 Share Posted June 9, 2003 Tak jsem objevil další plonkovej drát co nevím kam patří. Ústí do převodovkové části motoru od kabiny, kousek nad a vedle místa, kde je zapíchlej náhon na tachometr... jee to zní pochopitelně. Kábl je šedý a vede dopředu jakoby k vzduch. filtru a má malý konktor se třemi úzkými piny v jedné přímce. Jedná se o nový typ motoru 1,8D. Máte někdo ponětí ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted June 9, 2003 Share Posted June 9, 2003 snimac otacek pro otackomer? nemusi byt zapojeny, ale drat tam obcas byva.. aspon u 1.1 a 1.4 ben. to tak byva.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deeper Posted June 10, 2003 Share Posted June 10, 2003 Když tam něco přebejvá - užíznou, když tam něco chybí - přivařit (přiletovat) )):D:D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajsik Posted June 10, 2003 Share Posted June 10, 2003 je to snimac otacek ... v pegynach to je standartne snad u vsech ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myslikovjan Posted June 11, 2003 Share Posted June 11, 2003 na 100 % je to od snímače otáček, mám ho tam taky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Filip Posted June 11, 2003 Share Posted June 11, 2003 -- oka -- a dopředu pod filtrem je vyvedenej proto, aby se mohl dál táhnout svazkem do kokpitu.. tak ted už je mi to jasný Takže mi stačí koupit přístrojovku s budíkem na otáčky (Gti), připojit a je to ??? Nebo je jinak cejchovanný ?? To by bylo príma, vidět, kolik točím, možná bych i zjistli, že jsem motor často přetáčel. Poslední dobou má totiž zvuk jako traktor ještě markantněji, než při koupi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajsik Posted June 15, 2003 Share Posted June 15, 2003 Jo melo by to tak byt ... [Editován dne 15/6/03 ajsik] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted June 16, 2003 Share Posted June 16, 2003 jo melo by byt, az na to, ze otaxckomer pro D je jinak kalibrovanej nez pro B.. Na co byste prece potrebovali v D mit budik do 8t ot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted June 16, 2003 Share Posted June 16, 2003 Voštíku přece abych věděl kam se s D nikdy nedostanu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
varuz Posted June 19, 2003 Share Posted June 19, 2003 já tam mám ten štkr taky a je to asi na ten otáčkoměr, ale asi ho nikdy nevyužiju. Otáčkoměry na 205D asi vůbec nebyly, nebo hodně málo. Zkoušel jsem palubku z 309 a nic moc tak jsem se na to vyprd a jezdím bez otáčkoměru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.