Přejít na obsah

Recommended Posts

Jsou na to teorie:

- zajeď si to jemně, motor dlouho vydrží, nebude brát olej, ale bude línější

- zajeď si to ostře, motor méně vydrží, ale bude líp točit.

Právě že jsou to jen teorie.

Já bych poradil - jezdi normálně, hlavně ho nezatěžuj STUDENÝ, a moc ho nepřetěžuj ani teplý (jak vidíš, jsem spíše stoupencem první teorie).

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud Ti doma zůstalo staré auto (jako tomu bylo v mém případě), nech ho stát venku a jezdi s ním krátké trasy a jízdy po velkých městech (Praha).

S pažoutkem pak jezdi delší trasy a moc ho nehoň - ideální je držet otáčky někde kousek nad maximem točivého momentu, tj. kolem 2000 otáček, no a na dálnicích to hulit \"tak akorát\" těch maximálně povolených 130 km/h.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×