Přejít na obsah
Kubíček106

kit s turbem do 106 1.0 ???

Recommended Posts

Chci zvýšit výkon u mého drobka, četl jsem že dělaly fiat uno s 1.0 motorem a turbem, byl to fakt mazec. Daihatsu taky mělo 1.0s turbem a dosahovalo 90Koní!!!:o Nevíte o nějakým takovým turbu? Scháním, třeba i s celým kitem. Ale nedám zato 30tisíc jak jsem našel. :aut. na NETU. Takže víte někdo o nějakým použitým?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

v tomto pripade doporucuji krabicovou metodu (pro neznale - vymena jednoho nahradniho dilu mezi predni a zadni SPZ).

Ten motor nebyl stavenej na pouziti s turbem, takze i kdyz se ti ho tam povede nabastlit, rozhodne ne za 5 litru a nebude trvat dlouho a motor ti udela :papa

kup si za litr KNkovej filtr a rikej si, jak ti to hezky tahne ;) a nebo brutalne odlehcit auto...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Uno byla 1.3 s turbem, co vim. Pak bylo Punto 1.4 Turbo a u Daihatsu se jedná o model Cuore 0.9 GTTi...

Pokud si tam chceš dát turbo, tak to za nějakých pár drobných nepořídíš. Musíš koupit turbo (aby odpovídalo jakž takž motoru a požadavkum), předělat vstřiky, řídící jednotku( ty hodnoty prostě seriová nepobere), vyřešit komplet chlazení, a pak je tu ještě otázka, jestli to ten motor vydrží (nejspíš ne)...

Jak řikal Vvitty... a já to řikám taky. Nejlepší tuning je výměna auta :D;)

[upravil dne 1/6/06 Devilstorm306]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jo pak byli ještě Loga 1,4 turbo:super jinak to Daihatsu je uplně jinak stavěný,je to motor z motorky,proto takovej výkon v litrovnce+to turbo...ale udělej jak říká Vvitty:super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

milý Vvitty, prosím nepoužívej pojem bastlit.:roll ukážu ti malou ukázku jak nahradit výfuk starý a děravý za universál z leštěnýho nerezu. Vařený nerezem a myslýš si že je to nabastlený??? Používej třeba termýn domácí výroba :papa

Jo, pokud máš šikovné mechaniky a nějaké love tak není nic problém. Trochu jste mě někteří nepochopily, nechci koupit 2litra a hurá do ulic, ale pohrát si s malým obsahem. Mám namysli výfuk, kola, motor, brzdy a to my stačí. Moc děkuji za Vaše názory, nebojte vím že ten motor dostane co proto. Doufám že se mi to povede a určitě se pak pochlubím.:roker

post-0-14109594578743_thumb.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ve spojeni s pridelanim turba na motor, ktery k tomu nebyl urceny nelze pouzit jiny vyraz nez bastlit... s tim, ze umis treba hezky varit nerez to nema nic spolecneho. az sem nahodis tema o nahradach stareho rezaveho vyfuku nerezem, prosim, vypada jako dobre odvedena prace (nemluvim o parametrech, jen o vzhledu)...

ono u turba nejde o to vzit kus zeleza a nekde ho navarit... to turbo musi byt jak a kam pripojit, a i tak nejde jen o to turbo. musel bys vymenit RJ nebo aspon soft v ni, chlazeni, atd... jestli nekde nabizi na tvuj motor kompletni (!) kit za 30 litru, myslim ze to neni spatna cena a ze se pod ni se samodoma vyrobou nedostanes. taky by bylo docela dobre vedet co na takovou upravu reknou jednotlive dily motoru :)

btw, kdyz uz tam chces neco takoveho zkouset, nebylo by jednodussi pripojit kompresor, nez turbo?

tu narazku na sikovne mechaniky a nejake love jsem nepochopil, resp. mi nejde do kupy s tim ze nechces dat 30 za hotovy kit... kolikpak stoji hodka prace mechanika...?

[upravil dne 2.6.06 Vvitty]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hodka mého mechanika moc nestojí, protože se to dělá v práci v pracovní době, takže nic. Ale sori, nemohu říct kde.:aut.

Kompresor, zaujímavý ftip.

asi jsem zapoměl dodat že ten kit byl s turbem na 1.6 obsh a to by my vyrvalo moc rychle vnitřnosti proto potřebuji něco na 1.0.

Mymochodem, vyděl si někdy jak vypadají šály a zbytek vnitřostí po nasazení a doladění extra silého turba, fakt mazec. :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ono když ti to na litrovce nevyrve vnitřnosti,tak to zas nebude znát,potřebuješ základ a to je uplně jinak postavenej motor,nebo větší obsah,zde platí ta známá fráze,objem ničím nenahradíš.Kámoš dál na favoritu turbo z toho una,bylo s tím moře práce(samozdřejmě to měl jako zábavu,takže to je v pohodě),zaboha to nemoh sladit,nakonec se mu to povedlo,něco málo tam sičelo,ale že by byl efekt nákej extra to teda nebyl.Vím jen nák že ještě zmenšoval kompresi,měnil vačku,dál hlavu a tak dál.Jinak kompresor bys moh použít třeba z pola GO 40 1,3:mrk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Má přítelkině má fáčko s sníženou palicí asi 0,5mm vačku si nespomínám, ventyly a jejich pružiny, a karbec+ podvozek s výfukovým potrubím vnitřní rám(jezdily se sním malé závody do vrchu), byl to fakt mazec samozdřejmě si musel mít pořádné gumy!!! Už ma prvních 1000km za sebou a je to jako sériovka a myslím že nebude dlouho trvat a nastane výměna motoru.:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Kubíček106

Má přítelkině má fáčko s sníženou palicí asi 0,5mm vačku si nespomínám, ventyly a jejich pružiny, a karbec+ podvozek s výfukovým potrubím vnitřní rám(jezdily se sním malé závody do vrchu), byl to fakt mazec samozdřejmě si musel mít pořádné gumy!!! Už ma prvních 1000km za sebou a je to jako sériovka a myslím že nebude dlouho trvat a nastane výměna motoru.:D

hmm to by me zajimala u toho facka prumerna spotreba??:myslim:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Devilstorm306

Uno byla 1.3 s turbem, co vim. Pak bylo Punto 1.4 Turbo a u Daihatsu se jedná o model Cuore 0.9 GTTi...

Pokud si tam chceš dát turbo, tak to za nějakých pár drobných nepořídíš. Musíš koupit turbo (aby odpovídalo jakž takž motoru a požadavkum), předělat vstřiky, řídící jednotku( ty hodnoty prostě seriová nepobere), vyřešit komplet chlazení, a pak je tu ještě otázka, jestli to ten motor vydrží (nejspíš ne)...

Jak řikal Vvitty... a já to řikám taky. Nejlepší tuning je výměna auta :D;)

[upravil dne 1/6/06 Devilstorm306]

Navíc 90koní je teda fakt mazec :D:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Béďa

Původně zaslal: Kubíček106

Má přítelkině má fáčko s sníženou palicí asi 0,5mm vačku si nespomínám, ventyly a jejich pružiny, a karbec+ podvozek s výfukovým potrubím vnitřní rám(jezdily se sním malé závody do vrchu), byl to fakt mazec samozdřejmě si musel mít pořádné gumy!!! Už ma prvních 1000km za sebou a je to jako sériovka a myslím že nebude dlouho trvat a nastane výměna motoru.:D

hmm to by me zajimala u toho facka prumerna spotreba??:myslim:D:D

Trošku rozdíl mezi normálním autem a autemn pro závody do vrchu, který se musí vejít do kategorie a nic jiného ho nezajímá.:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Vvitty

ve spojeni s pridelanim turba na motor, ktery k tomu nebyl urceny nelze pouzit jiny vyraz nez bastlit... s tim, ze umis treba hezky varit nerez to nema nic spolecneho. az sem nahodis tema o nahradach stareho rezaveho vyfuku nerezem, prosim, vypada jako dobre odvedena prace (nemluvim o parametrech, jen o vzhledu)...

ono u turba nejde o to vzit kus zeleza a nekde ho navarit... to turbo musi byt jak a kam pripojit, a i tak nejde jen o to turbo. musel bys vymenit RJ nebo aspon soft v ni, chlazeni, atd... jestli nekde nabizi na tvuj motor kompletni (!) kit za 30 litru, myslim ze to neni spatna cena a ze se pod ni se samodoma vyrobou nedostanes. taky by bylo docela dobre vedet co na takovou upravu reknou jednotlive dily motoru :)

btw, kdyz uz tam chces neco takoveho zkouset, nebylo by jednodussi pripojit kompresor, nez turbo?

tu narazku na sikovne mechaniky a nejake love jsem nepochopil, resp. mi nejde do kupy s tim ze nechces dat 30 za hotovy kit... kolikpak stoji hodka prace mechanika...?

[upravil dne 2.6.06 Vvitty]

Zapoměl si na kovový zakázkový těsnění pod hlavu. Celé nové sací potrubí včetně přírub. Větší vstřiky a pár dalších věcí.

Životnost motoru na zlomku původní a pan Chocholoušek by se radoval.

[upravil dne 2.6.06 vector]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Rybízek

Taky bych se asi připojil k názoru Vvittyho!Proč se pouštet do takovejch složitostí?Nebo ti jde snad jen o to bejt první,kdo by tu měl 106ku s turbem?...

Pokud chceš dosáhnout,jak jsi psal,na těch 90 kobylek,nemyslíš,že by bylo mnohem jednodušší vyměnit třeba jen motor?Stačila by ti na to bohatě klasická 1,4 a s trochou šikovnosti,což určitě jsi jak jsi nám napsal,odbornou pomocí,kterou máš taky k dispozici a ještě k tomu zdarma, a několika málo technických upravách jsi na svým...:)

jinak neber to nějak špatně,ale číst po tobě příspěvky plný gramatickejch chyb,hlavně v oblasti i/y je opravdu na...:mad:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: Béďa

hmm to by me zajimala u toho facka prumerna spotreba??:myslim:D:D

Trošku rozdíl mezi normálním autem a autemn pro závody do vrchu, který se musí vejít do kategorie a nic jiného ho nezajímá.:myslim

Proto nechapu jak s takovym autem muze jezdit normalne po silnicich :roker

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Rybízek

Taky bych se asi připojil k názoru Vvittyho!Proč se pouštet do takovejch složitostí?Nebo ti jde snad jen o to bejt první,kdo by tu měl 106ku s turbem?...

Pokud chceš dosáhnout,jak jsi psal,na těch 90 kobylek,nemyslíš,že by bylo mnohem jednodušší vyměnit třeba jen motor?Stačila by ti na to bohatě klasická 1,4 a s trochou šikovnosti,což určitě jsi jak jsi nám napsal,odbornou pomocí,kterou máš taky k dispozici a ještě k tomu zdarma, a několika málo technických upravách jsi na svým...:)

jinak neber to nějak špatně,ale číst po tobě příspěvky plný gramatickejch chyb,hlavně v oblasti i/y je opravdu na...:mad:

90ti koní dosáhneš pouhým přehozením 1,6ky motoru a jeho příslušenství:super

Zátím tady byla jen řeč o tomtoru,ale taky sou potřeba brzdy a když pořádný,tak se náká ta desítka taky uratí :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Rybízek

2Crack: To samozřejmě vím,ale kubíček chtěl dosáhnout 90 kobylek!Pokud tam dáš rovnou 1,6 tak jich nedosáhneš,ale o dost přesáhneš...:D

jinak s těma brzdama s tebou naprosto souhlasím...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×