HOFA Odesláno 2. květen 2006 Odesláno 2. květen 2006 Pořídil jsem na svoji 307 čku boční plexi ofuky na okna a mám dojem ,že jsem vyhodil peníze,poněvač se elektické okna s nimi prostě nemohou domluvit,okno vyjede ucítí plexi a okamžitě jede dolú,pokud máte zkušenosti ,díky za radu. Citovat
HOFA Odesláno 2. květen 2006 Autor Odesláno 2. květen 2006 Jo a omlouvám se za to ,že jsem se jako nováček zapoměl představit,tak jsem Jarek z Olomouce a Pažouta 307 hdi jsem si pořídil před 14 dny ,tak v tom ještě docela lítám,takže díky za toleranci. Citovat
lamancha Odesláno 2. květen 2006 Odesláno 2. květen 2006 ahoj a at se Ti dari. mel jsem s tim taky problem - ale pak si to sedlo. dojel jsem po kouskach az nakonec okna a pak jsem je dovrel cca.posledni 2cm a zavrelo se to = doraz se neaktivoval a druhy den uz to fungovalo normalne, ofuk jsem mel krapitecek napatlany silikon. tmelem - aby prilnul celym povrchem k ramu dveri. Citovat
Martinsk Odesláno 2. květen 2006 Odesláno 2. květen 2006 Vitaj medzi nami. Napíš viac o tej tvojej novej 307. Nech sa ti darí ... Citovat
JarinoRS Odesláno 3. květen 2006 Odesláno 3. květen 2006 maju tie ofuky nejaky prakticky vyznam? Citovat
Blizzard Odesláno 3. květen 2006 Odesláno 3. květen 2006 maji. kdyz stahnes okynko, tak v aute mas jenom takovej prijemnej vanek a ne brutal pruvan:D. kamarad je ma a je to super vec. ja mam taky ted nejaky vyhlidnuty. Citovat
lamancha Odesláno 3. květen 2006 Odesláno 3. květen 2006 jj. s tim vankem je to fakt, ale cekal jsem od nich vic z hlediska hlucnosti pri stazenem oknu. Hlavne bacha aby jste nekoupili blbe jako ja Citovat
JarinoRS Odesláno 3. květen 2006 Odesláno 3. květen 2006 tak do toho nejdem, okienko neotvaram, resp. otvaram max. v meste a tam mi fukot nevadi, jazdim pomaly, lebo viac ako 40 sa ist neda. mimo mesta dam klimu a je to a nehovoriac o problemoch so zatvaranim okien... Citovat