Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Pořídil jsem na svoji 307 čku boční plexi ofuky na okna a mám dojem ,že jsem vyhodil peníze,poněvač se elektické okna s nimi prostě nemohou domluvit,okno vyjede ucítí plexi a okamžitě jede dolú,pokud máte zkušenosti ,díky za radu.

Odesláno

Jo a omlouvám se za to ,že jsem se jako nováček zapoměl představit,tak jsem Jarek z Olomouce a Pažouta 307 hdi jsem si pořídil před 14 dny ,tak v tom ještě docela lítám,takže díky za toleranci.

Odesláno

ahoj a at se Ti dari.

mel jsem s tim taky problem - ale pak si to sedlo. dojel jsem po kouskach az nakonec okna a pak jsem je dovrel cca.posledni 2cm a zavrelo se to = doraz se neaktivoval a druhy den uz to fungovalo normalne, ofuk jsem mel krapitecek napatlany silikon. tmelem - aby prilnul celym povrchem k ramu dveri.:papa

Odesláno

tak do toho nejdem, okienko neotvaram, resp. otvaram max. v meste a tam mi fukot nevadi, jazdim pomaly, lebo viac ako 40 sa ist neda. mimo mesta dam klimu a je to :D a nehovoriac o problemoch so zatvaranim okien...

Odesláno

Na Toledo jsem kupoval drahé originály přímo od výrobce a byl přesně problém se zajížděním skla mezi plexi a rám dveří. Po pár zkušenostech s el. zavíráním už začal blbnout mechanismuszavírání oken. Jednoduchým měřením jsem zjistil, že se tam sklo ani nemůže vejít kvůli úzkému prostoru. takže celý efekt byl, že to za jízdy svištělo jako v Migu. Závěr celého experimentu byl že ofuky leží doma ve skříni a už bych s tím neexperimentoval. Z hledisku tuningu jistě pěkná hračka, ale vyloženě přínos mi s tím až tak nepřipadal.Ale já su holt takový pesimista od přírody...

Odesláno

kamos ma na facku nejaky neznackovy a padnou tam jak pr*el na hrnec. okynka jdou zavrit v poho. za jizdy to nepiska a dovnitr tolik nefouka. holt zalezi na jakej vyrobek cek kapne.:myslim. u meho P306 hatchback mam problem se zrcatkama. jak jedu prez kilo, tak desne piskaj.

Zúčastnit se diskuse