Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím všechny,

před čtyřmi dny jsem zakoupil postarší 406ku 1.8 16V (r.v.97), a nechal jsem měnit rozvody+olej+olejový a palivový filtr. V podstatě bylo vše ok, ale všichni mi radili, ať si to nechám vyměnit, že budu mít klid. Podotýkám, že je to moje první auto!!! Po výměně mám problém zřejmě se servem, protože předtím jsem pohodlně zatáčel mírným otočením volantu, a taky při puštění volantu řízení neujíždělo do stran. Teď když chci zatočit, musím kroutit jako blázen, a když pustím volant tak řízení ujíždí. Možná je to nějaká banalita, ale potřebuju nasměrovat, na co se podívat, co zkontrolovat, atd. Jsem LAIK, ale otec mi s tím pomůže, už má toho dost za sebou. Budu vděčný za jakoukoliv pomoc!!!

Jo a zdá se mi, že sem tam něco jakoby chrčí napravo ze strany spolujezdce zepředu. Jestli to s tím nějak nesouvisí třeba. Před SERVISEM bylo vše OK!!! Je mi z toho zle.

Odesláno
Původně zaslal: Eraseras

Zdravím všechny,

před čtyřmi dny jsem zakoupil postarší 406ku 1.8 16V (r.v.97), a nechal jsem měnit rozvody+olej+olejový a palivový filtr. V podstatě bylo vše ok, ale všichni mi radili, ať si to nechám vyměnit, že budu mít klid. Podotýkám, že je to moje první auto!!! Po výměně mám problém zřejmě se servem, protože předtím jsem pohodlně zatáčel mírným otočením volantu, a taky při puštění volantu řízení neujíždělo do stran. Teď když chci zatočit, musím kroutit jako blázen, a když pustím volant tak řízení ujíždí. Možná je to nějaká banalita, ale potřebuju nasměrovat, na co se podívat, co zkontrolovat, atd. Jsem LAIK, ale otec mi s tím pomůže, už má toho dost za sebou. Budu vděčný za jakoukoliv pomoc!!!

Jo a zdá se mi, že sem tam něco jakoby chrčí napravo ze strany spolujezdce zepředu. Jestli to s tím nějak nesouvisí třeba. Před SERVISEM bylo vše OK!!! Je mi z toho zle.