baarnysek Odesláno 9. leden 2020 Sdílet Odesláno 9. leden 2020 Ahoj kluci prosim mam peugeota 308 1.6 vti potrebuju vedet jak je radiator topeni jsou 2 trubky ktera je prichozi ta horni nebo dolni dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 10. leden 2020 Sdílet Odesláno 10. leden 2020 Taky budeš měnit? Mě to překvapilo v listopadu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 10. leden 2020 Sdílet Odesláno 10. leden 2020 Zasa rovnaká téma,už asi 5 ta. Rieši sa to stále dookola,áno niektoré verzie mali chybný radiátor,nemal dostatočný prietok a zapchaval sa. Po výmene ok. Pri výmene treba aj nové tesnenia použiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 10. leden 2020 Sdílet Odesláno 10. leden 2020 Nová vlastnost je ta, že jak to má větší trubky, tak když už je venku kolem 0 a pustí se topení na HI a větrák na plno, tak to začne teplotu ještě úplně neohřáté vody poměrně rychle srážet dolů - což platí zejména při klidné jízdě po rovině, nedejbože z koce. Možná, že kdyby se člověk pustil někam do hor, tak to uhřeje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. leden 2020 Sdílet Odesláno 10. leden 2020 což je logické..., protože je to vlastně druhý chladič--i když teda větrák naplno nikdy nedávám, dělá to pak kravál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.