Jump to content
Praxiik

P307 škubání auta

Recommended Posts

Zdravím mám problém u svého Peugeot 307 2.0HDI 79Kw RHS DPF off EGR off 

Včera mi začal škubat motor jak kdybyste pripojovali  a odpojovali regulaci turba motor nevydrží tahnout déle než 2 sec diagnostika (delphy) nic nevypisuje. ale když koukam na tlak paliva tak když začne tahnout jak má tak je tam cca 1300 baru po sekunde škubne a spadne to na 500-550baru  a takhle porad se to střídá z výfuku jde modro šedý kouř. Ať auto je studene nebo teple tak to dělá. auto chytá na první otočení bez problémů na volnoběh to nic nedělá, když odpojím čidlo na railu tak motor změní zvuk a jde klidněji se mi zdá ale v tu chvíly to skočí do nouzáku a v nouzáku to nedělá.Tak nevím jestli je to čidlem nebo nouzákem že to neškube. kdyby nekdo vědel co stím nebo jak udělat aby auto bylo v nouzáku bez odpojení čidel co mají neco společného  s palivem. Předěm děkuji za vaše názory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak turbo podtlak atd je OK. a měl jsi pravdu dělá to váha dneska jsem si od kamoše pujčil vahu a jede to v pohodě takže ty 2 moje jsou obě K.O tak musim koupit novou.

Edited by Radek Hurvajz
Necituj těsně předchazející příspěvek!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jezdím bez váhy a taha to od 2500+ pak zatahne turbo poradně..... dělá to taky ta váha nebo ne jelikož palubák mi neukazuje žádnou chybu ohledně váhy 🙂 ani kontrolka motoru nesvítí.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže jsem dal novou váhu ale pořád to tahá blbě začíná to 2200-2600 pod 2000 je to auto mrtvé když vyradim selenoid na turbo tak žádná změna nějaké nápady ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej, zamen solenoidy medzi turbom a egr ventilom 

alebo si zozen budik vakua a treba merat, chova sa to akoby bol otvoreny obtokovy ventil turba

a ten egr je zaslepeny ?

ci len softwerovo off?

ale ako prve stiahni hadicku od turba zo solenoidu 

a cucni ju ,ci drzi podtlak 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tlak drží prijdu 3 minuty po tom co jsem zdechl auto a podtlak je na hadičce. EGR je soft off a zavrený pres selenoid a pak zacpaná hadička. od 1500 otacek je slyšet turbo že tlačí ale začne táhnout od 2200-2800 jak kdy ale většinou okolo 2500.

na 1 to občas zatahne od 3000až na 2 od 2500 cca na 3 jak kdy 2600  4 a 5 když to nespadne pod 3000 tak to jede jak ma. a obcas to na 1 a 2 vubec nezatahne. diagnostika jedine co píše tak vysoka teplota před FAP ale to mi bylo řečeno že je normální jelikož FAP je vymlacený a nechal jsem tam jen KAT a prý když tam nejni FAP tak že to čidlo odchází ale to mi píše už 3 mesíce tak si myslím že to nemá vliv nato.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vobec ti nerozmiem 

podtlak po vypnuti motoru sa hned strati v celej sustave ,

jediny podtlak ostane v posilovaci brzd lebo je tam spetny ventil

proste na hadicku turba daj vakuometer a pozri kolko ti ukaze  pri nastartovanom motore  

mal by si mat -0.6 az -0.7 baru ,  ,atmosfer ,

alebo si lahni pod auto a nech niekto nastartuje

a tu tycku na turbe ti musi potiahnut na max 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

podtlak se mi nestratí za 3 minuty když příjdu k autu tak podtlak stale je pak už ne. pumpa je ok max -1.2 pri 3000 oteckach  a na volnobeh +- co píšeš ty měl jsem to připojený na přímo tak vše odpojený i posilovač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-1,2 coho?

ten podtlak sa ti nestraca od vyvevy? po vypnuti motoru ?

ci sa nestraca od tebou vytvoreny podtlak napr na wastegate?

sak pis trochu rozsiahlejsie ,vobec netusim co vlastne robis ?

 

ked merias podtlak priamo na vyveve za chodu motora kolko ti ukaze a v akych jednotkach?

ked merias podtlak na hadicke turba za chodu motora  vsetko je pozapajane len sa T-kusom pripojis ,kolko je tam ?

pohne  sa ti ta tycka na turbe po nastartovani?

 

hadicky nemas nahodou prehodene na solenoide  ?

VAC-je privod vakua od vyvevy

OUT-je vystup uz na banku turba

na solenoide by ti to malo pisat

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

podtlak se stratí cca po 3-4 minutách jinak tam zustava. 1.2 baru když motor tocím okolo 3000otecek co má bratr taky 307 tak jemu to nedela a pumpa dava +- stejne hodnoty. selenoidy mam zapojene dobře + mám vyndanou tu bandasku na podtlak na to vyrovnávání nebo naco to je (sejmul jsem zajíce a rozštípal mi jí) ale bez te jezdím cca 2 měsíce . filtry v selenoidech vyprane čištěne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dobre vyveva  je ok

podtlak ti ostava zrejme maju tvoje ventili funkciu naviac ,u mna pada okamzite  

ale to najhlavnejsie potiahne ti tu tycku na turbe po nastartovani ?

nejak sa ti nechce pod auto mam pocit ?

pretoze to je to najdolezitejsie ,a zbytocne  to natahujes ,keby nic ine neurobis ale pozries ci ju potiahne tak ten zbytok to je len taky dodatok k tomu

pokial potiahne tak v ovladani turba problem nebude 

 

a auto uz neskube? po vymene vahy?

 

 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ovladanie turba tej banky je uplne jednoduche po nastartovani tu tycku potiahne a 70 percent jazdy je proste  potiahnuta nadoraz cize zavrety obtokovy ventil 

otvori sa len v pripade ze tomu nakladas a si vo vyssich otackach  ,aby sa turbo nepretlakovalo,  proste aby sa neroztocilo jak blazen ,tym ze sa obtok otvori turbo spomali na otackach ,respektive uz nebude otacky zvysovat 

takze to pozri ci to potiahne po nastartovani ,ak nepotiahne tak turbo nema v nizsich otackach dost spalin na svoj pohon (pretoze cast spalin  uteka tym otvorenym  obtokovym ventilom v turbe) na to aby sa roztocilo dostatocne a vytvorilo potrebny tlak  ,turbo zacne tlacit az vo vyssich otackach ked uz tych spalin je  velky nadbytok 

 

 

 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máš pravdu pod auto se mi moc nechce poslední 2 dny tu prší a do garaže nemohu tam mam rozebrane jine auto. Ale budu muset 😞. auto vubec neškube koupil jsem SKF vahu a zatim je to OK.ohledne tich selenoidu já mam aktivní jen 1 a to na to turbo EGR zacpaný, Klapka zacpana , DFP off takže mam jen na turbo zapojeny na podtlak. Tak když to shrnu tak mam Vývěvu  pak posilovač brzd a selenoid na turbo jinak podtlaky jsou ucpany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasne chapem ,nebudes sa valat po mokrej zemi

aj klapka v sani je odstavena hej?

a klapka pod nou co je? co pusta stlaceny vzduch od turba bud napriamo alebo cez intercoler 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...