Přejít na obsah
Gianni111

Schéma zapojení podtlaků turba

Recommended Posts

Čaute chlapi, mám 407 v sedanu, krasavec, jezdil přenádherně, nechal jsem ho vyservisovat, rozvody, spojka, tlumiče, péra, všechny čepy, silentbloky motoru prostě totalka jako novej 😁👍 a když po tomhle všem mechanik řekl že mrkne na diagnostiku a da ještě regeneraci FAP, nešla spárovat diagnostika (Delphi) . Potom mi začal vyhazovat chybu P0339 špatný signál otáček motoru, tak výměna čidla a magnetickýho kroužku na klice ale nepomohlo. Zkouška čidla na vačce, taky nic. Tak autorizovaný servis kde mají peugeoťáckou diagnostikua tam to pánovi vyhazuje špatný podtlaky turba. Nesetkali jste se s podobnou kravinou a nemáte někdo prosím to schéma ?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to, zapojili jsme turbo podle schématu, protože to nebylo jak mělo, auto se oživilo,  za studena super a po ohřátí se motor začál hádat, začal hůř znít a vůbec netáhnul, vypnul jsem ho zkusím znovu nastartovat a nic, nechytá plus se rozsvítila kontrolka chceck na palubce. Odstavil jsem ho na benzince, kde 2 dny stál a dneska jsme ho s mehanikem odtáhli a pobude si zase v dílně. Jinak jsem celou dobu jezdil se špatně zapojenýma podtlakama na turbu, některý zaslepený a jeden podtlak byl prý nějak vyvedenej z brzdy, no prodejce to pěkně poladil před prodejem. Myslíte si, že  auto nestartuje kvůli těm ventilům na který jsme to turbo zpátky zapojili, nebo bude chyba jinde, protože turbo by na startování a chod motoru nemělo mít vliv ne? Jinak zítra diagnostika vylezou nějaký kódy tak budeme luštit s lexikonem chybových kódů a snad toho mýho černýho pantera přivedem k životu 💪

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Podtlakem se také ovládají klapky sání vzduchu do motoru. Je možný že je máš špatně zapojené a obě klapky jsou zavřené a tím pádem je motor bez vzduchu a proto se ti to dusilo. Ovládání těchto klapek je na alternátoru. Zkus se podívat i na toto a třeba to pomůže. 

Po zahřátí motoru se možná spustila regenerace FAPu, zavřela se klapka přívodu vzduchu od intercooleru a měla se otevřít klapka bypasu, ta se ale neotevřela a tím pádem byl motor bez vzduchu a začalo se ti to dusit. 

Upraveno uživatelem Brizan

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×