Matej5798 Odesláno 28. září 2017 Sdílet Odesláno 28. září 2017 (upraveno) Ahojte mám auto Peugeot 406 2.0 HDI 80 kW rv. 1999 kód motora RHZ chcem sa spýtať nameral som toto na vstrekoch a zároveň aj na DRV ventilu. Problém píše chyba electronic ignition fault a auto keď je zahriaty niekedy nenakopne na prvý krát. Poprosim o radu nakoľko už fakt neviem čo mám robiť keďže sa blíži zima :/ ďakujem moc za každé rady prikladám foto z diagnostiky Upraveno 28. září 2017 uživatelem Matej5798 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 mas to zanesene bordelom ,skus to prejst nejakym cisticom ,napr Tec 2000 je dost doporucovany ked uz nepomoze tak ta cakaju vstreky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matej5798 Odesláno 29. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2017 A ten DRV ventil je Ok ? :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 (upraveno) no to s tym suvisi pravdepodobne je zaneseny preto nestiha reagovat vysokotlaka cast je vlastne ako jedna nadoba takze ked sa to zasere tak vsetko prejdi to tecom ale napriamo takze si zozen nejake cerpadielko (co je v nadrzi hocijake) staci samotny valcek a po vycisteni vymen paliv filter Upraveno 29. září 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matej5798 Odesláno 29. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2017 Nerozumiem tomu čo si napísal čo mám odpojiť a kde mám čo dávať? :/ a čo je na tom pravdy že na vrchu palivového filtra je nejaký ako keby “kohútik” a s tým sa pridáva a uberá ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 Mne tiež ťažko štartoval za tepla , po výmene drv bez problémov. Vstreky by som riešil až na poslednom mieste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. září 2017 Sdílet Odesláno 30. září 2017 na vrchu filtra (ale vo vnutri) je regulator tlaku palivov cerpadla v nadrzi nic sa na nom nepridava ani neubera ,je pevne nastaveny dakedy sa vie seknut a potom auto nechce nastartovat alebo raz chyti inokedy nie nechce sa mi rozpisovat postup cistenia napis do vyhladavaca tec 2000 a citaj o co tam ide Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.