Agrafik Odesláno 28. září 2017 Sdílet Odesláno 28. září 2017 Ahoj, potřebuji poradit, vysvětlit. Při jízdě mi vyskočila hláška závada emisního systému bez vlivu na výkon apod. Před tím občasné škubnutí při ustálené jízdě, nebo po ubrání plynu. Na diagnostice závada Nízká hodnota nasávaného vzduchu přední řada válců. Na DIA ukazují zadní / přední chvíli +- stejné hodnoty 517/533 , ale občas ulítnou např. na 752/12 , 577/651 ,382/55 , jsou to hodnoty při volnoběhu i ve vyšších otáčkách. Průtokoměry jsem mezi sebou přehodil a hodnoty pořád stejné. Taky jsem prohodil zapojení průtokoměrů do ŘJ. A taky beze změn, akorát se hodnoty na DIA prohodily. Průtokoměry jsou podle mě OK a vodiče do ECU taky. (Měl jsem v motoru na návštěvě kuny ). Jediné co mě napadá je vliv něčeho od průtokoměru dál. Může mít na takové velké rozdíly v hodnotách něco s EGR? Případně co dalšího? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 28. září 2017 Sdílet Odesláno 28. září 2017 Mas SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 27. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2019 Ahoj, třeba to někomu pomůže. Příčinou nesprávných hodnot váh vzduchu u mě byl EGR, což se ze začátku neprojevilo chybou EGR. Závady EGR se objevily až o hodně později, konečně i se záznamem v deníku závad. Oklepávání EGR nebylo po vypnutí motoru skoro slyšet, tak stejně to bylo i při zkoušce EGR přes diagnostiku. Neměl jsem čas se tím zabývat, tak jsem EGR odpojil a nějaký čas normálně jezdil. Po nějaké době jsem je zpět zapojil a po pár startech zhasla i kontrolka motoru a auto jezdilo dále, i když s občasným škubnutím při konstantní rychlosti. Takto to vydrželo pár měsícú a opět stejná hláška chyba emisního..., takže tentokrát jsem byl připravený provést výměnu EGR (rúzné závady obou EGR), abych měl pokoj. Ještě předtím jsem zkontroloval rozdělovací komoru sání, kde jsou přivedeny i výstupy z EGR ,ale očekávané velké zanesení karbonem tam nebylo - spíš povlak(na netu jsou fotky, kdy tam je i více než 5mm karbonu). To mě přivedlo k tomu, ještě zkusit nějaký čistič, nejdřívě mě napadlo použít sprejový čistič, který se aplikuje stříkáním do sání, ale to mě odradilo, když jsem viděl videa na netu. Nakonec jsem koupil BG245 ,nalil ho do nádrže a doplnil naftou bez BIO na celkový obsah cca 50l. Nečekal jsem žádné zázraky, ale ono to asi nějak funguje, protože po cca průběžně najetými 400km kontrolka zhasla a oklepávání EGR bylo značně hlasitější a "kovovější". Záškuby zmizely taky. Po této zkušenosti budu tuto "čištění" ještě opakovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. leden 2019 Sdílet Odesláno 28. leden 2019 A ako sa ten prípravok z nafty dostal na EGR ????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 28. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2019 Asi úplně stejně, jak se dostane cerin do FAPu . Funkčně to je asi něco podobného, jako kominíček na narušení a čištění sazí v komíně, který mám odzkoušený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. leden 2019 Sdílet Odesláno 28. leden 2019 Čiže ostáva nespálený vo výfukových plynoch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 28. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2019 Tak jsem se to někde dočetl, že nedojde ke spálení účinné látky ve válcích. Popravdě, moc jsem nevěřil, že to něco udělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.