milajda22 Odesláno 21. leden 2017 Sdílet Odesláno 21. leden 2017 Zdravím Peugeoťáky a Peugeoťačky, jsem majitelem 5008 r.v. 2012 2l v dieslu už týden jsem zatím moc spokojen ale jelikož mám špatné zkušenosti z krádeží před předešlého vozidla, chtěl jsem se zeptat, zda by někdo ze zdejších machrů neměl nápad jak zapojit tento "Imobilizér- https://www.levnealarmy.cz/eshop/zabezpeceni-vozidel/imobilizery/bezobsluzny-imobilizer-im101-s-akcelerometrem.html" měl jsem ho namontovaný v Xsara Picassu 1,8 v benzínu na vypnutí BSI, jenže v servisu mi řekli že na 5008 nemají žádné schéma a nevědí co přerušit aby auto šlo poté bezproblému nastartovat a nazapsala se žádná chyba do BSI. Díky manual_im_101.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. leden 2017 Sdílet Odesláno 21. leden 2017 (upraveno) v navode pisu ze je tam rozpinacie rele (v kludovom stave je prestrihnuty kabel v aute spojeny ako v orginale),chapem to tak ze pokial je vsetko ok a robis vsetko ok tak sa prestrihnuty vodic tym rele nerozpoji rozpoji v momente ked to bude chciet niekto ukradnut a vtedy to auto zdochne a moze hodit nejaku hlasku Upraveno 21. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milajda22 Odesláno 22. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2017 (upraveno) Přesně tak jak píšete, relé je stále sepnuté a rozepne se pokud někdo cizí nastartuje nebo vás vytáhne na křižovatce z auta a odjede (nesmí se ale nechat přívěšek v autě, pak to nerozepne), hlášku to psát může, ale musí po znovusepnutí relé normálně nastartovat - napadlo mě třeba buď přepušení původního imobilizéru (ale nevím jak se to bude chovat a jestli vypne motor) a nebo napájení el.plynu, auto by tedy nezdechlo, ale mohl by plyn mačkat jak chce ale auto se ani nehne (čož by bylo asi dobrý že nepřestanou jít brzdy). Bez schéma jsem ale nahraný Upraveno 22. leden 2017 uživatelem milajda22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 23. leden 2017 Sdílet Odesláno 23. leden 2017 (upraveno) mimo imobilizer, ale taky by se mohlo hodit. Nechal jsem si odstavit zámek na dveřích. Zloději aut většinou nerozbíjí okna, ale lámou se přes zámek a když nefunguje, tak jde o auto dál. Nějaký takový vykuk mi zaparkoval k baráku ukradeného skoro nového Partnera, tak jsem měl čas mrknout a přesně šel přes zámek, spínačku rozlomil a pak někde z palubky koukaly dráty a na ně prý měl připojenou vlastní řídící jednotku. Upraveno 23. leden 2017 uživatelem martinecondrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 23. leden 2017 Sdílet Odesláno 23. leden 2017 (upraveno) a si říkám, že když použijí vlastní řídící jednotku, tak je výše zmíněné na nic. Tedy pouze na ten protiúnosový režim, pokud vás vytáhnou z auta Upraveno 23. leden 2017 uživatelem martinecondrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. leden 2017 Sdílet Odesláno 23. leden 2017 (upraveno) na origo imo by som to nedaval ,to by nefungovalo dal by som to narp na cerpadlo v nadrzi (ak ho mas) ale toto by dost zatazovalo rele v tom dodatocnom imobilizeru alebo skor na DRV ventil na cerpadle ,na to schemu nepotrebujes ,,nech prerusis hociktory jeho kabel (ma dva kably)ci uz napajaci alebo ovladaci auto zdochne zahlasi ti to chybu DRV ventilu a nizky tlak paliva ale po znovu spojeni obvodu by sa hlaska mala preklasifikovat na prechodnu zavadu a auto by malo nastartovat podla mna pravdepodobne to bude hadzat hlasku aj na displej ,a pripadny zlodej si bude mysliet ze s motorom neni nieco v poriadku tak sa na to vykasle Upraveno 23. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milajda22 Odesláno 23. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2017 (upraveno) Děkuji za rady a ten DRV ventil se nachází kde? Je to můj první Diesel a tyto motory jsou pro mě Španělskou vesnicí, mám 2l 110KW, tak kdyby byl někdo zdejších kdo má tuto motorizaci vyfotit kde ten ventil je? A co takhle nárazové čidlo? Upraveno 23. leden 2017 uživatelem milajda22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. leden 2017 Sdílet Odesláno 24. leden 2017 (upraveno) na vysokotlakovom cerpadle je DRV ventil Upraveno 24. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milajda22 Odesláno 25. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2017 Zdravím, tak jsem dnes u služebky Auto s kosočtvecem na kapotě a Clio k tomu, jsem za chodu motoru vytáhl konektor od "asi" DRV ventilu (konektor s dvěma dráty na turbu) a Renault hned chcípnul, jenže po znovu nastartování vyskočil na palubce nápis STOP se servisním klíčem a motor šel asi v nouzovém režimu, tak do servisu a už je to v pohodě. Takže cestou přes DRV ventil to asi nepůjde, pokud tedy se 5008 nechová jinak. Až manželka v sobotu přijede, tak to zkusím, ale mám docela bobky. Měl by ještě někdo nějaký nápad? Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. leden 2017 Sdílet Odesláno 25. leden 2017 DRV není na turbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milajda22 Odesláno 25. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2017 Hups, tak to by lecos vysvětlovalo , tak pokus na cliu bude zítra pokračovat, tak snad znovu nepojedu do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.