Jump to content

Nestálost otáček a diagnostika na 406 combi


FunScreen
 Share

Recommended Posts

Ahoj všem,

 

obracím se s prosbou - u mojí 406 combi, r.v. 2001 (66/90) mám problém s otáčkami. Občas na volnoběh začnou kolísat, ale poměrně silně, až sebou hází celé auto-lítají v rozmezí 800-1000 ot./min. a nepomůže ani přidat plyn,hned se to opakuje. Všechny filtry jsou vyměněny, olej také vyměněn a co se týče nafty, tankuji výhradně Verva diesel od Benziny. Občas přidám i aditiva. Před cca 3 týdny mám i vyčištěn EGR ventil. Jsem z toho zoufalý, protože se to zhoršuje. Občas mi to už škubne i při rozjezdu, nebo při jízdě a to už mi připadá zvláštní a dost nepříjemné. Co to může dělat? Vstřiky? Nebo zadní podávací čerpadlo (mám systém BOSCH)? Prosím, zkuste mi někdo poradit. Nechci to dávat do servisu, aby hledali závadu. Zaplatím Bůh ví kolik a výsledek je nejistý :-( Nemáte někdo podobnou zkušenost? Popřípadě někdo z Prahy, kdo by měl diagnostiku? Žádná kontrolka mi ale nesvítí.. Doufám, že to není žádná závada, co by stála víc, než jiné auto :-(

 

Díky moc všem za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

 no live data ti odsleduje ale jasne ze to clovek s tym musi vediet ale ten egr by som na skusku zaslepil staci tam vlozit podlozku bez diery aby nehnal spaliny do sania to ta nebude nic stat 

Aha, to mě nenapadlo.A nemohl bys mi pomoci s výběrem té podložky, prosím? Nevím, jaký průměr atd... Ono, zaslepení EGRu stojí skoro 4 tisíce Kč...

Link to comment
Share on other sites

neprehanaj ty to spravis len skusobne vyrez si z hlinikoveho plechu plnu podlozku (podla podlozky ktoru vyberies spod priruby)a staci na skusku zaslepit len tu tenku nerezovu trubku co je napojena na sanie ,ak sa to potvrdi ze je to tym tak pravdepodobne  bud novy egr alebo elektromag ventil to bude treba zistit  alebo si kupis origo podlozky a spravis to na furt

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

neprehanaj ty to spravis len skusobne vyrez si z hlinikoveho plechu plnu podlozku a staci na skusku zaslepit len tu tenku nerezovu trubku co je napojena na sanie ,ak sa to potvrdi ze je to tym tak pravdepodobne  bud novy egr alebo elektromag ventil to bude treba zistit  alebo si kupis origo podlozky a spravis to na furt

Myslíš, že ve značkovém servisu Peugeot mají ty podložky origo? A auto to nebude vadit, když se to zaslepí? Asi ne, když se to dělá, že?

Link to comment
Share on other sites

u tychto starsich aut to ide este odrbat tym zaslepenim ze rj motora to nezisti vravim  povol tu nerez trubku od egru na strane sacieho potrubia vyber odtial tu podlozku ty podla nej vyrez novu samozrejme uz bez diery  napr z hlinika staci aj klingerit (na odskusanie) a zmontuj to a odskusaj ci to prestane robit

 

tiez by to mohol byt DRV ventil zaneseny to skor na kolisajuce otacky  ,ten by ti mal na dia zistit ak tam bude kolisat tlak 

 

na skubanie je typyckejsi netesny egr

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

 

tak jsme včera s kamarádem zaslepili dle rady výše uvedené ten EGR ventil tou klingeritovou destičkou vyrobenou ve tvaru toho těsnění. Uvidíme. Měli jsme to celé vyndané, celé jsme to vyčistili, nutno podotknout, že z toho bylo celkem hodně bordelu.. Vyčistili jsme veškeré černé usazeniny lihem a následně zaslepili potrubí vedoucí do EGRu. Včera se to chovalo dobře - nic to nedělalo. Ale jel jsem s tím málo. Sice se motor zahřál, ale jak říkám, moc jsem s tím nejel. Ale měl jsem pocit, jakoby to auto, když jsem šlápnul na plyn bylo živější, rychlejší. Ale to je asi blbost, nemá to s tím asi moc společného.. Chvíli budu jezdit a uvidíme. Přišli jsme na to, že ten EGR malinka rosí (nalili jsme tam roztok na čištění), takže to mohla být příčina... Každopádně tu diagnostiku bych rád udělal...

 

Díky moc. 

Link to comment
Share on other sites

Jak jsem již psal, zkus se domluvit s některým čelem P-C z Prahy, co má diagnostiku. Tím se vyřeší a i odpoví na více otázek a zároveň na vlastní oči uvidíš, co všechno diagnostika dovede u tvého auta.

Link to comment
Share on other sites

Tak tady je výpis z diagnostiky ze značkového servisu PEUGEOT - nic nenašli.. Až na tu jednu závadu, ke které mi řekli, že tím velkým horkem, které je, může být kabeláž ke vstřikům neschopná unést množství proudu.. Nějak mě nenapadá, co s tím. Baterii, co mám v autě jsou 3 roky (necelé) a chytá to dobře...

post-4846-0-50797300-1439555700_thumb.jp

Edited by FunScreen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...