Sign in to follow this  
Followers 0
honza.po

po startu ???

10 posts in this topic

Moc rád bych věděl (406 1,8 16V) co to je při nastartování studeného motoru jsou slyšet otáčky nějakého motorku trvá to různě dlouho a jde to z levé strany jako pod pojistkovou skříňkou dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: honza.po

Moc rád bych věděl (406 1,8 16V) co to je při nastartování studeného motoru jsou slyšet otáčky nějakého motorku trvá to různě dlouho a jde to z levé strany jako pod pojistkovou skříňkou dík.

a urciteto jde z leve strany, ja mel zas za to, ze to jde z prave strany, aby se nakonec ukazalo, ze je to stropni vetracek senzoru klimatizace :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nejde ten zvuk nahodou z jakoby predniho levyho podbehu?zvuk to ma jako vysavac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mam taky,nevim jak se to jmenuje,vhani to vzduch do sani(podle me)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o tom vhánění vzduchu jsem slyšel čili četl v knize Jak na to strana 205,

Motory 1,8 jsou vybaveny ještě systémem vhánění přídavného vzduchu.Tento systém je konstruován pro snižování výfukových emisí v časovém úseku mezi prvnínm nastartováním motoru a až do doby,kdy katalyzátor dosáhne pracovní teploty.

Systém se skládá ze vzduchového kompresoru,který je montován na přední levé straně vozidla,ventilu sekundárního vzduchunamontovaného k držáku v přední části hlavy válců,potrubí spojujícího ventil s výfukovým potrubím a propojovacích vzduchových hadic.

Systém pracuje mezi 10 a 45 s po nastartování motoru,v závislosti na teplotě kapaliny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky vysavam, ale pouze kdyz je venkovni teplota mezi 20-25 stupni C a nebo vlazny motor.

Jinak v tomhle stavu jsem prakticky neopojizdnej a musim cekat az to prestana, protoze se motor pri pridani plynu zacne dusit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Semafor

Taky vysavam, ale pouze kdyz je venkovni teplota mezi 20-25 stupni C a nebo vlazny motor.

Jinak v tomhle stavu jsem prakticky neopojizdnej a musim cekat az to prestana, protoze se motor pri pridani plynu zacne dusit.

hele,me to zase fouka,kdyz je venku kolem 16 stupnu a nebo dasli starty,kdyz je motor uz vlazny.ale jezdim s tim,nedusi se pri pridani plynu,vetsinou to vrci kolem 30sec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.