Sign in to follow this  
Followers 0
gogogo

nápravnice

5 posts in this topic

Zdravím.

Chtěl bych odmontovat přední nápravnici a nerad bych něco urval.Má stím někdo zkušenosti,na co si dát pozor a tak podobně?Mám venku motor chtěl bych jí ošetřit od koroze a pohodlně si vyměnit plastový pouzdra stabylizátoru.

Jak je vubec řešený to přední uložení je tam třeba sylenblock?Vypadá to že v přední části bude stačit povolit na levo i napravo jednu matku v zadní pod karosérií to na každé straně drží dva šrouby.Nikdy jsem to rozebrané neviděl viz.foto,ale vypadáto že je to vlastně takový plech(držák)chycený dvěma šrouby ke karosérii a z toho vychází šroub ke kterému se pak matkou přitáhne nápravnice.

A vypadá to že budu muset odpojit řízení drží na dvou šroubech(v nápravnici),spoj tyče od volantu a řízení do toho se my moc nechce.

A samozvřejmě řazení.

Geometrie mně potom asi nemine.

Předem díky všem.

post-0-1410959738726_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to celkem divný, prošlo mi rukama několik 205-tek a všechny to měly bez toho silentbloku, prostě šroub přímo do kastle.

pokud to budeš dělat tak jak píšeš, tyhle 2 šrouby + 4 šroubyjakoby pod nohama.

+ oddělat táhla řazení, nemusí se šroubvat, ale stačí je vysunout z těch kulových čepů

a oddělat tyč na volant - doporučuji to oddělat vevnitř pos volantem, je tam jen jeden šroub a vysune se to pak celý

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak před chvílý jsem to byl v garáži ještě prohlídnout a vypadá to že to nák pružně uložený bude protože auto mám ve předu na každý straně podepřené klasickýma zvedákama co jsou sočástí výbavy a mám to ještě jištěný trojnožkama které mám prvě pod tou nápravnicí,takže jsem váhu rozložil do čtyř míst a když jsem povolil zvedáky tak bylo vydět jak nápravnice zajíždí hloubějš do toho držáku při přenesení váhy na zvedáky naopak,ale když jsem zkoušel s nápravnicí hejbat tak jsem si ani neprd.Jinak nevím jak moc je to na těh šroubech vymezený abych to pak nepřitách v uvozovkách našikmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem na to už dřív koukal a zjistil jsem, že některý 205 tam ten sylenblok maj a některý prostě ne. Jestli je to podle kubatury nebo roku to nevím, ale myslím že ty slabší ho tam maj:myslim

Jinak pokud povolíš 4 šrouby(2 velvo a 2 vpravo) pod nohama a ty dva na sylenbloku(na každý straně jeden) nebo ty dva (na každý straně dva abys sylenblok nepřetrhl), tak je rám volnej a můžeš s ním dělat co chceš.

Samozřejmě musíš odpojit řízení atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.