Sign in to follow this  
Followers 0
Borin

Předělání 1.9 GTI 102ps z 205ky na karbec

18 posts in this topic

Potřeboval bych radu chci si dát do jinýho auta (škodovka) motor 1.9 GTI 102ps z 205ky.Potřeboval bych poradit jestli jde nějak zredukovat elektrika vstřikování na minimum při použití klasické řj, nebo motor předělat na karbec (popřípadě radu jaký použít) Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic na tom nebude, rozdelovac to ma, zapalovani taky, tak das mezikus sani mezi hlavu a karburatory a naopak za ne das filtr, nebo airbox a filtr vytahnes tam kde bude vice mista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud mas originalni kabelovy svazek a ECU, muzes ten motor dat kamkoliv :) ale pocitej s tim, ze musis dat i odpovidajici palivove cerpadlo, pokud pouzijes nejake s nizsim tlakem, bude ti motor pri akceleraci kuckat a bude priduseny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bych to teda do shade nedaval, ale napad to je dobry, mnohem lepsi, nez tu shade oplacat naraznikama "aznasfaltykravo", imitace sani na kufr a sileny kridlo na motor. Ale k veci. Motor bych tam hodil cely vcetne elektriky a cerpadla, podle me to je jednodusi nez to predelavat na karbec.

BTW: Jak jsi upravi podvozek a BRZDY???!!!???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Borin

Protože nevím jak předělat elektriku aby byla co nejjednodušší

jestli ten pazout funguje, tak bych asi zkusil postupne odpojovat v pojistkovce co se da, dokud motor pujde nastartovat.

Jinak pokud neresisi spotrebu, tak bych sel spis do tech karburatoru. Pokud je tam teda stelovatelnej predstih na rozdelovaci.

Je to jednobod, nebo MPI?

[upravil dne 15.9.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Všechno jde když se chce,

Motorva elektrika je samostatnej svazek, takže není problém ho oddělit z auta. Pokud chceš nechat vstřikování tak o nic moc ochudit nejde. Nedávno jsem koupil 205, 105Hp motor má celkem dobrej krouťák od spoda, ale není moc točivej, a taky bude do schade pěkně těžkej.

Mišule

www.SKODA110R.CZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud tam chceš dát karbec tak nepotřebuješ víc elektriky než má normální stodváca, Pokud chceš nechat jednotku tak tu elektriku moc ošidit nejde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Borin

Ale jakej karbec použít...to mi neřekne nikdo...

Dal bych to tam s komplet elektrikou, predelavat tenhle motor na karbec mi neprijde moc dobry napad...

Edit: a karbec? mysis si, ze tady vsichni predelavame strikacky na karby? :D Jako nic proti, ale to bude chtit hooodne laborovat se smesi a pak to doladit na brzde, pokud na to nemas cas a penize, tak bych tam nechal tu strikacku ;)

[upravil dne 18/9/2007 Pata]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.