striker

Mi16 Sahara nejde 1 stupen

15 posts in this topic

Ahoj nevite prosim nekdo jak je u 405 ky reseny prvni stupen sahary... spina me az pri 102 stupnich rovnou druhy stupen... pokud je tam nejaky odpor ... tak kde bych ho pripadne nasel...

Dekuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipoval bych teplotní čidlo na chladiči nebo relátko (mezi saharama jsou tři)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj .. teplotni cidlo sem nasel na chladici ma 3 kontakty.. pri propojeni prvniho s druhym je slyset sepnuti relatka a rozebehne se sahara na 2 hy stupen.... pri spojeni prvniho s 3 tim se nestane nic...

mam tam relatko jen jedno ... a jednu saharu

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co tam je teda za motor:o Píšeš "Mi 16 Sahara nejde 1 stupen".

Míčko má dvě sahary, tři relátka a Bitron (ten spolupracuje s klimatizací).

Pokud ti sepne při kontaktech 1-2 na druhou rychlost a při 1-3 nesepne na první, je to čidlo v háji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam mi16ku rv 92, ale je to prekopany na stary motor... vepredu mam opravdu jen 1 saharu .. cidlo samotne spina .. ( zkousel sem sam propojovat kontakt 1 a 3 a 1 a 2 .. )

Klimu tam nemam... a mam tam opravdu jen jedno relatko... mel by tam byt jeste nekde jakysi odpor ;) ale nevim kde.... pres ktery by mel byt prohnany prvni stupen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps: dohledal sem tady na PC nejaky info o bitronu... muzu konstatovat ze nic takoveho tam nemam ;) je to nejaky zbastleny cely ... :( jen by tam mel byt nekde ten odpor.. na schema sem nasel jak by mel vypadat ale umisteni sem nedohledal :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ten 1.stupeň,co má menší ot.tam je odpor.Je to takovej hliník.váleček,průměr asi 2cm délka 6cm. Vedou k němu 2dráty.Já jsem ho měl přichycený nahoře k chladiči.Ale často se spálí,což se stalo i mě,pak odchází jedna pojistka za druhou,jak sepnul tepel. spínač-šla.Dokud jsem ho nevyhodil.Takže to mám bez něj.Tam,co jsi propojoval kontakty a zkoušel na který stupeň se to rozeběhne,jsem přiletoval 2 dráty,na ty rychlejší ot.a na palubce mám 20A spínač s kontrolkou.Mám taky jen jednu saharu,tak to teť v létě zapínám včas,hl. v městech,ay to moc nevylezlo.Doporučuju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mel v 309 2 sahary tak sem mel jednu taky zapojenou na spinac pod volantem.. ;)

kazdopadne prave ten valecek se snazim najit a mam asi smulu protoze ho tam proste nikde nevidim... a ani konektor pro nej nenachazim :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když je to takovejhle zbastl, tak propoj na spínači kontakty tak, aby už na první stupeň bežel větrák naplno, a máš po starostech...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, mám asi stejný problém u 306. Když je zapnutá klima, tak to v klidovém stavu zapíná i při 80°C a to ten větřák jede na max až to vrní do volantu - to je normální? Nebo mi tam taky chybí ten 1. stupeň větrání? A bez klimy to zapíná pouze když to přeleze těch 100°C a taky se točí stejně rychle. Jak to má fungovat správně?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Když je to takovejhle zbastl, tak propoj na spínači kontakty tak, aby už na první stupeň bežel větrák naplno, a máš po starostech...

jenže mu ten spínač právě ten první stupeň nesepne, sepne až druhý.. takže nové teplotní čidlo a saharu zapojit na ten první stupeň jak píše oddie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

oddie .. asi me opravdu nic jineho nezbejva.. on ten drat ( tlusty zluty ) nekam od toho cidla vede .. nekam pod chladic ale kam tam ... to uz netusim ;)

Prepojim to jak rikas a bude klid ;)

kazdopadne dikas vsem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: C.J.

Původně zaslal: oddie

Když je to takovejhle zbastl, tak propoj na spínači kontakty tak, aby už na první stupeň bežel větrák naplno, a máš po starostech...

jenže mu ten spínač právě ten první stupeň nesepne, sepne až druhý.. takže nové teplotní čidlo a saharu zapojit na ten první stupeň jak píše oddie..

Dost pochybuju, bude to přesně naopak - že čidlo sice sepne, ale dál už s tím následná elektrika nic neudělá. Přesně tomu odpovídá předešlý popis, kdy ty kontakty konektoru od čidla zkoušel propojovat drátem. Tudíž když na stávajícím konektoru na čidle propojí mezi sebou kontakty prvního a druhého stupně, bude se to spínat rovnou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chtel jsem se jeste zeptat nevite jaka tam ma byt pojistka ? kolik Amper... kdyz je tam jen jedna sahara....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.