poldy

vymena tesnenia pod hlavou

9 posts in this topic

1. chystam sa vymenit tesnenie pod hlavou na 306 1.6 `93, ono to totiz potrebuje liter na 500km co je hadam uz dost ze :D len by som chcel vediet ci to nema nejaky safety mode ako u fordov s motorom zetec ze to treba potom vycvicit na normalny stav ked je baterka odpojena na dlhsiu dobu.

2. neviete niekto cim sa cisti lambda? maju tu nejaky nedostatok tychto veci a segre to len vycistili ked tu bol problem s tym silikonom (som v anglicku)

3. bude treba nejak nastavit riadiacu jednotku ked as chystam menit viac veci naraz ako sviecky, senzory na teplotu motora na motore aj pri chladici, lambdu atd?

4. co si mysite v akom stave su tjeto brzdy? ono to brzdi dobre az ked ten pedal zatisnem nadoraz a do smiku to nejde vobec, bude to len kvapalinou?

no som len zaciatocnik no co uz somnou :D

post-0-14109595647571_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

a teraz tu kolega co citam v dalsom prispevku pise ze tesnenia na ventiloch, no super dalsia nova vec bude v motore, jj

Share this post


Link to post
Share on other sites

a teraz tu kolega co citam v dalsom prispevku pise ze tesnenia na ventiloch, no super dalsia nova vec bude v motore, jj

Share this post


Link to post
Share on other sites

K těm brzdám, zdá se mi že vypadaj dost dobře, kotouč nemá vrypy a desky jsou skoro nový. Odvzdušni to a uvidíš

Share this post


Link to post
Share on other sites

A vzadu mas bubny alebo kotuce? Ak bubny, tak rucna brzda ti zabera az uplne hore? Ak ano, tak moze byt rozhodeny samostav a tym padom zadne brzdy skoro nebrzdia a tym je znizeny celkovy brzdny ucinok...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: poldo306

a teraz tu kolega co citam v dalsom prispevku pise ze tesnenia na ventiloch, no super dalsia nova vec bude v motore, jj

Jestli ti to hodně žere olej tak to chce vyměnit ty gufera na ventilech. Jinak ty přední brzdy vypadají ještě dobře.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dusang

A vzadu mas bubny alebo kotuce? Ak bubny, tak rucna brzda ti zabera az uplne hore? Ak ano, tak moze byt rozhodeny samostav a tym padom zadne brzdy skoro nebrzdia a tym je znizeny celkovy brzdny ucinok...

vzadu bubny a rucna ide asi na 4. zub hehe a samostav? nehnavaj sa ale to je ta vec co roztahuje oblozenie pri zatlaceni brzdy alebo njeco ine? vlastne je to jedno, uz mam najdeneho odbornika na setko a pakishop s autosuciastkami tak hadam to vymenime setko za 2 dni

Share this post


Link to post
Share on other sites

ventily sa potom musia nastavit? tymi plieskami ci jak sa to robi, ta vola, ja som to robil len na fiate126 nevjem ci je to tak isto aj tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Copak brzdy vypadaji dobre , ale premer je suplerou kolik maj :super aby nebyli sjety zkoro na doraz,jako sem to mel ja , brzdilo to krase desky jako novi ale kotouce i prez to ze byly pekny byly uz bohuzel sjety na hodnotu minimalni udavanou vyrobcem :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.