Sign in to follow this  
Followers 0
MaxMI16

řízení 405

8 posts in this topic

tenhle víkend se mi cestou do Prahy stalo že při přidání plynu mi začalo vibrovat řízení a táhlo to doprava.Potom dokonce z kopce to vydávalo takový zvuky že sem myslel že je povolený kolo-nebylo ale pro jistotu sem ho sundal a zkontroloval brzdy-vše OK.Namontoval sem kolo zpátky a cca 100km bez nejmenších potíží.Pak se to začalo objevovat znova-přidám plyn-nic se neděje.uberu chvilinku cekam a pak to cukne s volantem-vpravo a pomalu se to zhorsuje.Kdyz sem stal na svetlech tak sem ze zvedavosti dal plnej pravej a pak levej rejd a ted se to tvari zase OK.Mam 3 teorie co to může způsobovat.1.)ložisko v kole je těsně před smrtí. 2.)uniká mi kapalina ze serva (hadice k orbitronu) a ted ji tam mam fakt proklate malo (sem s tim uz ale objednan do servisu) 3.)poloosa začíná sabotovat-mel jsem jí ale před 2 měsíci venku (výměna gufera v převodovce) a prachovky na kloubech nepoškozeny.Tak co myslíte kde bude zakopanej pes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem se informoval a vypada to (coz jsem si myslel) na poloosu.A jak jsem hledal ve zdejsich tematech tak AUTOKELLY dela repase takze tudy povedou moje kroky.Vsem kteri jste to tema aspon cetli tak dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, Kelly vskutku nedělá repase. Kelly je, stejně jako spousta dalších prodejců a distribuček, pouze prodává.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a co homokineťák neni špatnej?mě to taky dělalo.sou v něm kuličky a občas se třeba hryzne.mě se taky hryzly a rozsekali mě celej kloub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je zbytečný měnit celou poloosu stačí jen ten kloub.ten se dá koupit samostatně a pak ho jen vyměnit.tak sem to dělal já u 405ky

Share this post


Link to post
Share on other sites

O výměně samotného homokinetického kloubu bych uvažoval pouze v případě, že poloosu nejprve vyndám, rozeberu vnitřní - tripoidní - kloub (ten blíž k převodovce) a podívám se do něj, v jakém je stavu. Pokud už má znatelně vytlačené plošky, měním celou poloosu - pouze v případě, kdy by vnitřní kloub byl zcela OK, měnil bych jen homokineťák. Není větší legrace, než když vyměníte homokineťák, a zjistíte, že máte v pr... i tripoid - to pak vyjde dráž než rovnou vyměnit celou...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

O výměně samotného homokinetického kloubu bych uvažoval pouze v případě, že poloosu nejprve vyndám, rozeberu vnitřní - tripoidní - kloub (ten blíž k převodovce) a podívám se do něj, v jakém je stavu. Pokud už má znatelně vytlačené plošky, měním celou poloosu - pouze v případě, kdy by vnitřní kloub byl zcela OK, měnil bych jen homokineťák. Není větší legrace, než když vyměníte homokineťák, a zjistíte, že máte v pr... i tripoid - to pak vyjde dráž než rovnou vyměnit celou...

tak to máš pravdu.:super a hlavně kdyby dal new kloub a za 14 dní by se mu vysypal ten druhej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.