Sign in to follow this  
Followers 0
Mates

Imobilizer

14 posts in this topic

Kde je jednotka imobilizeru? Je u spinaci skrinky? Da se jen tak odpojit konektor (bez rizika), aby se odzkouselo, jestli obcasne nenastartovani muze byt spojeno s ne100% funkcnosti imobilizeru v klici. Dik

Jedna se o P106 1.4i 1997

[upravil dne 10.8.06 Mates]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mates

Kde je jednotka imobilizeru? Je u spinaci skrinky? Da se jen tak odpojit konektor (bez rizika), aby se odzkouselo, jestli obcasne nenastartovani muze byt spojeno s ne100% funkcnosti imobilizeru v klici. Dik

Jedna se o P106 1.4i 1997

[upravil dne 10.8.06 Mates]

imobilizer neodpojis :bojim, cod je primo v ECU, pokud nesouhlasi je odpojeno vstrikovani paliva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevíte někdo, jestli se dá změnit kód imobilizeru? Musi se to v servisu, nebo by to šlo i bez něj? dikec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sid

Nevíte někdo, jestli se dá změnit kód imobilizeru? Musi se to v servisu, nebo by to šlo i bez něj? dikec

pokud máš kódový imobilizér tak ano jde to snadno !

Share this post


Link to post
Share on other sites

promiň nějak mi dnes blbne internet ztratilo se to jak ho změnit , takže znovu :

Myslím že je to takto :

- Zapneš zapalování

- zadáš svůj kód

- stiskneš tlačítko C

- zadáš nový pin

- a ještě jednou zmáčkneš C pro potvrzení

Při dalším mačkání musíš zadat kód nový a tím vyřadíš ten původní , do té doby si to pro jistotu pamatuje oba

Share this post


Link to post
Share on other sites

raspa diky moc. je to presne jaks to napsal. pekne to ma peugeot vymyslene. je to celkem sikovna vecicka, vzhledem k tomu, ze si ten kod muzu menit treba 3* denne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sid

raspa diky moc. je to presne jaks to napsal. pekne to ma peugeot vymyslene. je to celkem sikovna vecicka, vzhledem k tomu, ze si ten kod muzu menit treba 3* denne :D

budeš to měnit 3x deně ,pak jednoho dne sedneš do auta a nevzpomeneš si na ten správný :D:aut ,(občas to neuškodí ho změnit)ale dost srandy je to jen elektronika - zkušení týpkové si s imobilizérem hravě poradí , myslím si že možná trošku lepší je zamykání řazení v kombinaci s alarmem - takže pokud parkuješ před barákem tak tam snad stihneš doběhnout než ti to ukradnou ... .... :nevim

[upravil dne 12/9/2006 raspa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasne ze je to lepsi. jenomze na takove vymozenosti ja nemam penize:D . me musi postacit imobilizer, takova ta palice na pedaly a blikajici cervene tlacitko (na tom imobilizeru ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sid

jasne ze je to lepsi. jenomze na takove vymozenosti ja nemam penize:D . me musi postacit imobilizer, takova ta palice na pedaly a blikajici cervene tlacitko (na tom imobilizeru ;) )

jasný ;) , pokud ti to navíc stává v garáži - tak by to byl i možná luxus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo taky máš možnost tzv. \"servisního módu\". Vyťukáš svůj kód stiskneš \"S\" vyťukáš jinej kód např. klasika 1111 pro servisáka a znovu \"S\". No a ten servisní kód řekneš servisákovi. Až si auto převezmeš dáš svůj původní kód a ten servisní se tím vypne. ;-)

Takhle to u peugeotu vymysleli. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dave_k

Jo taky máš možnost tzv. \"servisního módu\". Vyťukáš svůj kód stiskneš \"S\" vyťukáš jinej kód např. klasika 1111 pro servisáka a znovu \"S\". No a ten servisní kód řekneš servisákovi. Až si auto převezmeš dáš svůj původní kód a ten servisní se tím vypne. ;-)

Takhle to u peugeotu vymysleli. :super

mám ale takovej pocit že pokud by milý servisák odpojil baterku , zůstane v paměti klasický kód - ne servisní , možná se ale mýlím

Share this post


Link to post
Share on other sites

no proc to delat tak slozite. staci pred servisovanim zmenit koda na 1111 a az mi auto vrati, tak zase zmenit na muj puvodni.. nebo ted me este napada, ze se to da vlastne i vypnout..

[upravil dne 14.9.06 Sid]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: raspa

Původně zaslal: Dave_k

Jo taky máš možnost tzv. \"servisního módu\". Vyťukáš svůj kód stiskneš \"S\" vyťukáš jinej kód např. klasika 1111 pro servisáka a znovu \"S\". No a ten servisní kód řekneš servisákovi. Až si auto převezmeš dáš svůj původní kód a ten servisní se tím vypne. ;-)

Takhle to u peugeotu vymysleli. :super

mám ale takovej pocit že pokud by milý servisák odpojil baterku , zůstane v paměti klasický kód - ne servisní , možná se ale mýlím

Já myslím že ne. Jinak by to byl divnej servisní režim. Dá se s velkou pravděpodobností předpokládat, že před opravou odpojí baterii. Tohle se ukládá do ŘJ do paměti takže ztráta napětí na to nemá vliv.

2Sid: U mne to třeba vypnout nejde. Jedině vytáhnout konektor z klávesnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.