Fucoš

206 sw

5 posts in this topic

Jsou na to teorie:

- zajeď si to jemně, motor dlouho vydrží, nebude brát olej, ale bude línější

- zajeď si to ostře, motor méně vydrží, ale bude líp točit.

Právě že jsou to jen teorie.

Já bych poradil - jezdi normálně, hlavně ho nezatěžuj STUDENÝ, a moc ho nepřetěžuj ani teplý (jak vidíš, jsem spíše stoupencem první teorie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbodmychadlo to prý má rádo - zejména když je motor před dojetím více zatěžován (např. jízdou do kopce).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud Ti doma zůstalo staré auto (jako tomu bylo v mém případě), nech ho stát venku a jezdi s ním krátké trasy a jízdy po velkých městech (Praha).

S pažoutkem pak jezdi delší trasy a moc ho nehoň - ideální je držet otáčky někde kousek nad maximem točivého momentu, tj. kolem 2000 otáček, no a na dálnicích to hulit \"tak akorát\" těch maximálně povolených 130 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.