Iris Odesláno 3. říjen 2016 Sdílet Odesláno 3. říjen 2016 Zdravím potřebuju poradit mám P306 2.0 16V 97kw benzín a nestartuje mi. Dneska ráno mi nastartovalo a odpo už ne, čím to může být? Jelikož mám špatnou baterku tak jsem vyměnila baterku a furt nic. Zkoušeli jsme to roztlačit a taky nic, kdyz se pokusím startovat tak to skyta jako by to chtělo chytnout ale nechytne. Kde může bejt problém? Už si fakt nevím rady, poraďte prosim. Děkuji za každou odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iris Odesláno 9. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2016 Tak jsme koukli na svíčky a ty jiskru hází, čerpadlo jde, benzín do motoru jde taky ale furt nechytne. Zkoušeli jsme sprej a na ten to chytlo. Kde může bejt problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper17 Odesláno 9. říjen 2016 Sdílet Odesláno 9. říjen 2016 A je dostatečný tlak paliva on tam benzín jít muže ale je ho málo nebo je málo tlaku,něco podobného jsem měl na Cliu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iris Odesláno 9. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2016 Tlak Budem teprve měřit. A když to bude tím tak co je v háji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper17 Odesláno 9. říjen 2016 Sdílet Odesláno 9. říjen 2016 Pak by to bylo čerpadlo a nebo někde nějaká netěsnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iris Odesláno 9. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2016 A netěsnost poznam jak? Spíš si myslím že čerpadlo má málo tlaku, uvidím co zjistím. Pak dám vědět jak jsme to vyřešili. Dekuju za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper17 Odesláno 9. říjen 2016 Sdílet Odesláno 9. říjen 2016 Zkouknout ještě palivové trubky jestli někde není unik a není zač ale je to jen nápad co by to mohlo bejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 9. říjen 2016 Sdílet Odesláno 9. říjen 2016 (upraveno) tudy asi cesta nepovede ,snajpr... benál buď teče (na zem a smrdí ) nebo ne, nějaká nětěsnost mu zas až tak nevadí ,jestli je slušný čerp ,nastartuješ i s malou dírkou v potrubí do motoru ..,podávací čerpadlo má kapacitu a tlak na litráž větší,než je start motoru ..tohne není nafta,nepleť hrušky a jabka.i slabý čerpadlo po 30 letech mi dává na podobným motoru dos na start v -16 st , problém má jen teplý start-to chce to čerpadlo prohnat 3x-4x nejdřív ,než staruješ teplej motor spíš je tu jiná věc . když to škytá že má snahu....iris - co je to za módu ,roztahovat auto,když nechce naskočit normálně ,trpíš na nějakou masochistickou formu,že když to nejde normálně ,půjde to líp silou nebo ještě větší..??? prvně se podívej,když teď leje a je všude vlkhost,jestli máš ok dráty - jestli máš čerpadlo na II polohu spínačky jestli vrčí ,musíš to slyšet i za volantem ... kontrola fyzická ....pak sundej přívod ze sání a vraž tam PETku a sleduj,kolik to na otočení čerpadla chrstne,pak můžeš dál špekulovat... svíce povídáš ,že ok,tak co dělá sání, odvod spalin z laufu, jak je na tom vratka do nádrže a eventuál lambo, map senzor jestli je tam ok podtlaková regulace ...stačí když to vypadne ....až to projdeš ,pak se ozvi... na sprej nastaruješ i 12 válec nasucho a budeš poslouchat ,jak to jde krásně na sucho do prde..e Upraveno 9. říjen 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. říjen 2016 Sdílet Odesláno 9. říjen 2016 za mna ,pomerat tlak paliva na railu pri startovani musi byt 3 bary ked tlak bude ok tak by som sa zameral na cidlo chladiacej kvapaliny ,pomerat jeho hodnoty alebo skusmo napichnut odpor 4 kiloohmy do konektoru namiesto cidla a skusit tocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 9. říjen 2016 Sdílet Odesláno 9. říjen 2016 správně krtek 2 ... tlačí to 3až 3.5 bary a je vlhko a kdoví v jaký to má svate ,takže i čidlo otáček projít ,já bych začal elektrikou ...pokud to doteď jezdilo a nechce se mu ,je tam problém ,,motoru bude cajk ...jen ta vlhkost a pak ten mezikus mezi volantem a sedadlem řidiče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.