ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 Ahoj, mam nasledujici problem: prestalo jit palivove cerpadlov nadrzi. nejde na nej plusovy kontakt. po pripojeni cerpadla na kladny pol baterky auto jede. Dalsi zjisteni je, ze turbo netlaci tak, jak by melo. diagnostika pise chybu p0238- chyba cidla tlaku turbodmychadla A (zkrat do plusu), P0245 - chyba ventilu regulace tlaku turbodmychadla A (zkrat do minusu). auto je stale v nouzovem rezimu a absolutne nejde za plynem. Nevite nekdo, na co se zamerit a kde hledat chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 k cerpadlu skontroluj poistku cerpadla a havarijny spinac tlacitko pri pravom tlmici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2016 pojistka je dobra a havarijni spinac jsem nenasel. je mozne mi poslat obrazek, kde ten havarijak najdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 (upraveno) niektore ho maju niektore nie neviem jak u teba na obrazku cervene tlacitko vlavo hore v motorovom priestore ak mas novsiu 2.2 tak netusim kde je ked tam vobec je Upraveno 28. únor 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2016 tak ten spinac tam nemam. jsem akorat na dilne u auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 hod sem vinkod uvidime co ukaze sb co v tom vlastne mas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2016 vin: vf39u4hxd92212110 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 to vin mi neberie opisal si ho dobre? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2016 promin pisu z telefonu a prepsal jsem sevf39u4hxg92212110 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2016 vf39u4hxg92212110 takhle je to vinko spravne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 vin je ok ale je to uz novsia 2.2 hdi tu uz ani nevidim rele cerpadla moc ti nepomozem je tu uz ina elektrika a schemu od toho nemam vseobecne musis vediet kde to rele sa nachadza co spina cerpadlo pravdepodobne v tomto novsom modeli je uz zabudovane v nejakej jednotke BSM alebo podobne lebo ho nikde nevidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2016 dobre, ale cerpadlo mam momentalne napojene napevno na baterku, ale stale je auto v nouzaku, a turbo netlaci tak, jak by melo. nevim jestli je to nejaka komplexni chyba a nebo to je vic separatnich problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 no moze to byt aj aj moze chybat napajanie toho senzora tlaku vzduchu (tlaku turba) pomeral by som ci ide do neho napajanie napajanie mas znarornene na obrazku z lava do prava plus minus a signal ty len zmeraj plus minus ci je napajanie pri otocenom kluciku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 na čidlo bych to asi neviděl.. prvně bych prošel podtlaky.. taky jsem to řešil.. odešla membrána u ovládání swirl klapky a začalo to ztrácet podtlak a pak to nemohlo ovládat turbo a padalo to do nouzáku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2016 cidlo jsem promeril a napeti na konektoru je 6V. podtlak na cidlu turba je slaby. kde najdu tu swirl klapku? jeste takovej poznatek. to prepakovani vedle sani ( pravdepodobne ovladajici tlak turba ) pri nastartovanem motoru a nasledne pohnuti tim prepakopvanim, neijak neovlivni chod motoru ( ocekaval bych, ze se napriklad zmeni otacky ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 (upraveno) swirl su klapky pod kazdom parohom sania su prepojene jednou tyckov a ovlada ho podtlakovy ventil membrana Upraveno 28. únor 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2016 jak muzu zjistit, ze je swirl klapka vadna nebo naopak v poradku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 28. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2016 jinak motor nejde vytocit nad 3500 otacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 napojis hadicku na membranu a vycucnes vzduch a to tiahlo musi reagovat uz ti to popisal LORD ze mal deravu membranu ked bude derava chodit to nebude alebo to bude zaseknute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasP Odesláno 2. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2016 Ahoj lidičky tak pořád nemám vyřešeno nic ,do dratu na čerpadlo v nadrži nejde stale proud ,rele cerpadla moje auto nema asi je v te jednotce BSM do pojistky na cerpadlo nejde vubec zadna stava driv se auto dalo restartovat vypnutim motoru dnes se neda ani po vymazani chyb pres diag cerpadlo jede na stali proud pres kabel z baterie po vymazani chyb a znovu nastartovani skace auto behem nekolika vterin do nouzaku a vypisuje na dislay:(STOP Engine managment system faluty),( Depulation system faluty ) uz si nevim rady cely tyden v tom lezim a zadna zmena auto nejde na neutral pres 3500 a za jizdy pres 3000 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.