ThOmss Odesláno 9. březen 2015 Sdílet Odesláno 9. březen 2015 (upraveno) ahoj chlapi. Pro někoho to bude asi blba otázka ale zajímalo by mě zda ma tento motor jeste klasickej jednohmotovej nebo uz dvouhmotovej setrvačník? Rok 2000 koupil jsem totiž toto auto, najeto nějakých 220 tis a zda se mi ze při rozjíždeni cca kolem 1500 otáček auto vibruje. Když točim přes dva tisíce auto je v pohodě. Když uz jsem píšu asi bych potřeboval někoho kdo by mi to napíchl na diagnostiku z okolí Prahy. Můžete mi někoho doporučit? Prosím.Rozsvítíla se mi kontrola motoru. Včera. Ale auto jelo úplně normálně. Dneska jsem si všiml ze při nastartování točí motor normálně pod 1000 otáček ale po chvilce když vyřadim tak to nespadne pod takových 1100. Ale když vypnu motor a zase nastartuju motor točí opět pod 1000. Upraveno 9. březen 2015 uživatelem ThOmss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. březen 2015 Sdílet Odesláno 9. březen 2015 66Kw ma obycajny zotrvacnik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThOmss Odesláno 9. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2015 Dekuju a ty vibrace při rozjíždeni, muže to byt třeba uz spatnou spojkou? Nebo je to normální? Spojka zabira na konci ale neprotaci se ani při vytočení a pusteni na pětku v kopci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. březen 2015 Sdílet Odesláno 9. březen 2015 ano moze to byt spatnov spojkou ak to robi len pri rozbiehani na spojke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.