Guest xulygan Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Zdravim Vas, som tu uplne novy a mam par technickych problemov pri doslovne "restaurovani" zhumplovanej P405. Auto uz je v podstate hotove ale s 2 vecami si nevieme rady. 1 - Kurenie: Ovladanie kurenia je elektricke a nie mechanicke, kurenie ide neustale na 100 perc. a nevieme kde hladat zavadu, zrejme je niekde prepaleny ovladaci tranzistor, ale nevieme ktory to je a kde sa nachadza. Neviete o scheme na ktorej by to bolo zobrazene ? 2 - Brzdy: Brzdovy pedal je aj po odvzdusneni prilis mekky, resp. po viacnasobnom stlaceni stvrdne, ale akonahle nastartujeme motor, tak zmekne, auto ma Bendix ABS. Niekedy pri prudkom brzdeni ide aj do smyku, niekedy nebrzdi poriadne. Da sa nejak odstavit ABS aby nepracovalo ? Pasoval by na tuto Mi16 4x4 z ABS aj brzdovy valec z beznej P405 ? Vopred velka vdaka za kazdu radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Pokud tím \"kurenie ide neustale na 100 perc\" myslíš to, že se větrák točí pořád naplno, tak ten má regulační tranzistor přímo v tělese větráku - větrák je na 4 šroubech, přístupný je od nohou spolujezdce. Brzdy - ano, to ABS by šlo zcela vyndat, a dát místo toho obyčejný brzdový válec, nicméně pokud máš to ABS zapsané v TP, není to úplně nejlepší nápad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xulygan Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 nemal som na mysli ventilator, ale kurenie samotne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Aha, takže to má klimu, a nechodí klapka. A vrčí to aspoň, nebo v tom lupe? Dost často bývají olámané zuby na plastových ozubených kolečkách, v servu té klapky. Jak je to zapojené nevím, ale ten motůrek tu někde mám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xulygan Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 nie nie, nie je tam klimatizacia, je to proste elektricky ovladane kurenie. ale skusim sa spytat inak. teda, ak sa dostaneme ku radiatoru kurenia, mal by tam byt servo motor ktori otvara zatvara privod vody na radiator ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marton Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Voda ide cez radiator stale a servo motorcek ovlada klapku na vzduch.. ci nie ? S olamanymi ozubenymi kolieskami suhlasim... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Nevím o žádném modelu, který by bez klimy měl elektricky ovládané klapky - ani ve starých, ani v nových 405 - ani nevidím důvod, proč by to měl mít na elektriku, pokud nemá klimu. Stejně tak žádný ze starších Peugeotů nemá žádný ventil na uzavírání vody do radiátoru topení - ani mechanický, ani elektrický, prostě žádný, voda teče přes radiátor topení stále. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xulygan Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Haynes Service Manual, Kapitola 3, strana 103, Cast 8, Odsek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.