Jump to content
  • Aktuální cíle darů

605 2,0 sri - problem- obcas nejde nastartovat :-(


Fusion

Recommended Posts

Cau,

pokusím se tedy problém popsat trochu víc - jsem ale tak trochu laik, tak doufám, že se mi to povede...

Takže mám problém se startováním auta. Objevilo se to dvakrát, víceméně vždy po ujetí větší vzdálenosti (Zlín-Praha). Bude to asi špatným benzínovým čerpadlem, nebo? při prvních potížích jsem si zavolal mechanika z ÚAMK a ten to konstatoval a motor rozjel tak, že vstříkl do sání trochu benzínu z injekční stříkačky, pak auto chytlo hned, já zajel hned na benzín a jelo to v pohodě. Vzhledem k tomu, že jsem měl tehdy málo benzínu (pod 10l) a taky vzhledem k tomu, že to pak asi týden neudělalo (najel jsem asi 400km), startovalo to \"jak za mlada\", tak sme s kamarádem - mechanikem konstatovali, že možná je špatný ukazatel benzínu a že tam taky mohlo být málo benzínu a čerpadlo \"nemělo co nasát\". Ovšem chyba lávky, minulý týden jsem jel opět do Prahy - shodou okolností jsem chtěl přibližně změřit spotřebu, natankoval jsem ve Zlíně plnou, dojel do Prahy, opet dotankoval (mimochodem Zl-Pha 24,9l a to jsem nijak \"na spotrebu\" nejel-takze tohle v poho).....Jenze...jsem dojel pred barak, motor vypnul, vynesl zavazadla, chtel odvest vuz na parking a nic...sice to zprvu chytalo, ale jelo to jen v malych otackach a neslo to udrzet-vzdy to zdechlo- pak uz to nechytalo vubec ani pri startovani s plnym plnynem-nic...Nechal jsem to do rana, zase nic. tak sem To nechal jeste tak dve hodky, rikal jsem si naposled to zkusim a chytlo to hned...od te doby jsem ujel asi 550km (zpet Zl - plus jizda tam) a startuje to, jak kdyby se nechumelilo...Teda pouze jedna zmena - jak jsem vzal tu plnou v Praze, tak si mi ten ukazatel benzinu na pristrojovce uplne zblaznil a ted vubec neukazuje v rozpeti 0-80l nybrz je rucicka vychylena asi 90° za hranici 80l (coz teda pravdepodobne taky ukazuje na to, ze je neco s tim cerpadlem, nebot plovak je udajne jeho soucasti)...dik moc za každou zkušenost radu....P.S.:Dneska jsme jeste ze zoufalstvi vymenili benzinovy filtr, nezbyva nez doufat, ze to uz delat nebude (jsem student a to cerpadlo myslim neni zrovna nejlevnejsi:-(, ale myslim, ze prvni cesta do Prahy rozhodne...jeste jednou dik

Link to comment
Share on other sites

Typl bych to na ten filtr.

S tím čerpadlem si nejsem tak jistej. Tam sou totíž uhlíky, a ty když dojdou tak to je prostě konec, auto už nejde nastartovat. Čerpadlo má životnost asi 220tis.

Kdybys ho musel kupovat tak jedině vrakáč nrbo od někoho kdo rozprodává 605 na díly, protože nový stojí kolem 10tis. Musí být z 2.0i aby nebyly problémy, raději si ověřit jakej to má tvar \"z vrchu\", některý se můžou lišit. Já ho koupil za 2500,-

Jak dlouho to auto máš? Ono to má totíž immobilizér kterej odpojuje čerpadlo...

Link to comment
Share on other sites

auto mam chvilku - tak dva - tri mesice - o to vic me tahle zavada stve...jinak pokud vim, tak imobilizer to nema - je to rok vyroby 1990...mne znamy rikal, ze cerpadlo vyjde tak kolem osmi a ze do tech z vrakace radeji nechodit, protoze je to samozrejme z aut, ktere maji najeto i vice nez 220.000, ty s tim mas jake zkusenosti?...Jinak moje ma na pocitadle 129.000, ale tomu se asi neda moc verit( i kdyz sem to kupoval od chlapa, ktery nevypadal na to, ze by to pretacel, on to bral nekde z Rakouska-ale tezko rict)...To cerpadlo uz klidne muze byt za zenitem...Kez by si mel pravdu a bylo to tim filtrem...(ale to by asi zase se tak z cista jasna, zrovna kdyz jsou problemy nesplasil ten ukazatel paliva, potazmo plovak, kdyz je soucasti toho cerpadla, ne?)

Link to comment
Share on other sites

Já mám rv 1991, na tachecu 240tis. a aji tolik je blbost :) Můj osobní odhad je o 100tis. víc.

Ale to je jedno. Já sem dlouho taky nevěděl co a jak s immob. tak ti poradím todle (pokud ho tam máš):

1. mělo by být červený světýlko vlevo od volantu, tam jak je nastavení výšky světel.

2. když otočíš klíčem - je poloha 0 (zastrčení, nic), 1 (zapne se elektrika), 2 (startování).

U mě je při otočení z polohy 0 na 1 slyšet zezadu čerpání - takový bvvvvvvvvv (to je činnost čerpadla pro na načerpání množství pro startování, cca 3 vteřiny)

Co mačkáš pro otevření centrálu? Buď tlačítko na klíču, nebo na přídavným.

Podle návodu má řidič po otevření centrálu 20 vteřin na nastartování. Když nenastartuje, tak se zapne immobilizér (kdybys nechal odemčený auto tak s tím nikdo nenastartuje), po těch 20vt. se musí zase zmáčknout tlačítko centrálu (immob. zjistí že je to OK) a dá se nastartovat.

Je to vskutku jednoduchej systém, ale pro toho kdo to nezná je to nahouby, já sem taky nevěděl.

Ono to při zablokovaným immob. nastartuje na chvilku (v trubkách je zbytek benzínu) ale protože čerpadlo nečerpá, nemůže auto jet.

Takže todle bych ověřil, sice je to blbost, ale mě to vrtalo hlavou dlouho. Kdyby ne, tak palivovej filtr, kdyby ne, tak čerpadlo.

Já sem to čerpadlo jak sem popisoval koupil z vrakálu za 2500,- Nový není, to je jasný, ale 8tis. bych za to neuvalil.

Nedávno sme museli koupit aji čerpadlo do 306, obě fungují zcela v pořádku.

Mají je třeba v Plzni - Liticích a dokonce dávají záruku. Tel. číslo dodám kdybys chtěl.

Moc lidí tu s 605 ve 2.0i není, kdby ses chtěl pobavit tak sem na ICQ 255301319, rád porádím co vím, a po těch třech letech si myslím že je toho dost :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...