Print Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 Zdar dnes jsem menil prední tycky stabilizátoru protoze mi v predu zacalo neco klepat ale i po výmene stále klepe ... nevíte nekdo co stím ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 kulový čep?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Print Odesláno 8. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2013 to by mohl být ten problém a nevís jestli je to pakarna to vymenit ? nebo se to dá zvladnout za dopoledne na obou stranach ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 Dá se ,záleží jak pujdou povolit .V domácích podmínkách -na parkovišti mne to trvalo ani ne 3 - 4 hodky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Print Odesláno 8. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2013 ok díky [upravil dne 8/9/13 21:23 od Print] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 Asi bych nejdřív zjistil jestli je ten čep špatný než ho vyměníš. Když zvedneš kolo a zatlačíš na kolo vpředu dole (pravé kolo tak na 5 hod. levé na 7 hod.) tak ten čep klepe. To poznáš když na čep šáhneš a někdo ti hýbe kolem. Jinak ho asi nemá cenu měnit. Výměna toho čepu je většinou pakárna, tak bych měnil jenom ten vadný a ještě před výměnou bych nový čep pod prachovkou jemně máznul A00. Většinou jsou z druhovýroby úplně suché a pak nic nevydrží. Jinak může klepat zadní silentblok spodního ramene (ten klepe když prudce přidáš nebo ubereš plyn) a mění se celý ten domeček silentbloku a též může klepat čep řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 pokiaľ to je ten čap sú dve možnosti buď pôjde v pohode alebo uplne na.... ja keď som menil na 406 ľavý išiel uplne krásne stačilo povoliť a dal sa vykrútiť rukou. čo sa týka ale pravej strany ta nešla povoliť vôbec. nakoniec som to vtedy zaniesol mechanikovi (šikovnému) a ten sa s tým tiež trápil nakoniec ho orezal a tak povolil. ešte som zažil jednu výmenu, kde kamarát musel navárať matky a tak čap povolil. tak veľa šťastia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Print Odesláno 8. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2013 midloch: zadní silemblok na zadní naprave jsem dneska taky menil protoze mi ze zadu vrzalo ... a po výmene vrže dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 No zadní náprava s těmi čepy, klouby, pouzdry je na zjišťování vrzání ještě horší než přední. Tam se ti lehce může stát že vyměníš všechno a nakonec zjistíš, že ti vrže uložení lanovodu ruční brzdy:D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 9. září 2013 Sdílet Odesláno 9. září 2013 Určitě bych vyměnil ten spodní čep na rameni.A v jakým stavu máš uložení ranena nápravy?takový ten hliníkový domeček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Print Odesláno 9. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2013 ulozeni lanovodu to bejt nemuze to jsem menil cca pred 2 mesici :-) obednal jsem si ten cep tak uvidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 9. září 2013 Sdílet Odesláno 9. září 2013 vyměň raději oba dva a máš klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Print Odesláno 9. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2013 jo obednal jsem na obe strany :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malacan Odesláno 11. září 2013 Sdílet Odesláno 11. září 2013 ako sa smiem pridat a povedat svoju skusenost na mojej 406 tak asi takto tiez zacqalo nieco klepkat bolo mi povedane ze to su capi vymenil som potom stabilizacky potom silentbloky na stabilizačke potom komplet tlmice predok zadok s ulozenim znacka bilstein ci ako sa to pise to je jedno no proste stale mi vraveli nieco ine ale stale predok klepkal dalej aj spodne čapi to som menil sucastne s vrchnyma ale stale klepkalo dalej samozrejme nakoniec povedali ze klepe riadenie domek riadenia aby som bol prestny vraj spojovacky na riadeni su dobre ale v domku je vraj daco vymlatene preto mi to klepe tak ja blb som ho samozrejme kupil a vymenil po vimene a v ocakavani ze bude uz konecne klud som zistil ze to klepe aj tak no nakoniec som zistil nasledovvnu vec ked som menil olej doma na montaznej jame len tak zo srandy som zatriasol strmenom brzd ahla tie mi klepali celu dobu hej som blbec si poviete ale koho by napadlo ze strmene mozu klepat asi tak kukni aj nato ak chces Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 11. září 2013 Sdílet Odesláno 11. září 2013 Klepat může klidně i povolena matka na tlumiči, taky jsem měnil tyčky a uložení stabilizátoru, abych potom zjistil, že stačí utáhnout jednu matku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pug306 Odesláno 26. únor 2014 Sdílet Odesláno 26. únor 2014 cawte....tiez mam rovnaky problem a v pribehu 2 rokov som pomenil stabilizacky, silenbloky stabilizatora, a spodny cep ramena s stale tan nieco dotukava tak uz ma napada len ten spominany hlinikovy domcek : http://www.autodielymt.sk/peugeot/406/406-8b-10-95-05-04/2-0-hdi-110-1997ccm-80kw-109hp-06-98-08-01/predna-naprava_107_140_141/p-l-silentblok-ramena-zadni-moog_2193280.html a este jeden silentblok ramena : http://www.autodielymt.sk/peugeot/406/406-8b-10-95-05-04/2-0-hdi-110-1997ccm-80kw-109hp-06-98-08-01/predna-naprava_107_140_141/p-l-silentblok-ramena-stredovy-moog_2193281.html je to pakarna menit doma ?......pripadne ma niekdo skusenost ze sa mu po vymene tychto 2 dielov naprava stisila ? (ulozenia strun uz boli menene tak tie som tiez vyradil zo zoznamu podozrivych) [upravil dne 26/2/14 11:41 od pug306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarmilson Odesláno 27. únor 2014 Sdílet Odesláno 27. únor 2014 Tyčky na stabilizátoru bych vyměnil obě je otázka měsíců, kdy začně klepat ta druhá. Spodní kulový čep je další možnost, to se dá velice jednoduše vyzkoušet když chtneš za kolo a zacukáš s ním, nebo při zvednutým autě nacpeš mezi těhlici a rameno tlustej šroubovák, když je tam vůle tak to poznáš. Další věc co mě napadla jsou silenbloky na rameni. To už je složitější oprava, to na parkovišti neuděláš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 27. únor 2014 Sdílet Odesláno 27. únor 2014 Silentbloky se dají udělat i na parkovišti jak u 306 tak i u 406 .Jen míti potřebné věci .U 406 jsem dělal i zadní . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 27. únor 2014 Sdílet Odesláno 27. únor 2014 Ty hliníkový domečky na spodním rameni se poznají tak (že jsou utržený) že při rozjezdu cukne volent na jednu, nebo druhou stranu. Také při prudkém přidání plynu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
a.l.k.a Odesláno 10. březen 2014 Sdílet Odesláno 10. březen 2014 bouchalo mi vpredu mel jsem pocit jako od cele napravy..v servise zjistili pravy spodni cep a stabilizator. po vymene klepe jeste trochu ze stredu jakoby vic nalevo a pry tam je jeste zacinajici vule na krajnich cepech rizeni. ps nevite jak je to slozita oprava a na kolik to asi vyjde? (406 Hdi 66kw) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.