Dušan Posted April 10, 2002 Share Posted April 10, 2002 včera po Kladenskym srazu,ktarej se minochodem dost vyved,sme šli ještě řádit na parkoviště k Poldi a asi po pěti minutách mi začal dost klepat motor!!!... vypadá to na čep pístu takže sundat hlavu a spodek...nedá se nic delat. jo a Martin prodal 605ku fakt směšně do AAA a hned koupil Celicu turbo 4wd z 88 a to je teprv š?ouchadlo!!! je upravená cca na 240hp a vůbec mu nestíham Teď se zdá že Mi16 je pomalá...(jak na co :D ) už ste někdo dělal něco na motoru??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jindra Posted April 10, 2002 Share Posted April 10, 2002 Čau, ja jsem dělal komplet motor na Mi16.Není to nic složitého. Ten tvůj kámoš, nevím jestli udělal dobře s tou koupí Calibry.Ono to mozna jede, ale hrozně rád tam praská rozvoďák a o převodech / převodovka, rozvodovka diferák/ani nemluvě. Bude z toho neštastný. Kdybys něco potřeboval ohledně toho motoru, tak se ozvi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dušan Posted April 11, 2002 Author Share Posted April 11, 2002 tak je to venku,sou to lágry a klika... to bude prd..y!!! pošli mi prosim mobil sem,nebo na mejl badbox@atlas.cz když ho nechceš vystavovat,a když bude nějakej problém tak ti brnknu.mam ale dobrýho mechanika tak to bude OK! aspoň bude na Kladenských silnicích tejden bezpečně a CRXky a golfy se budou prohánět jak vo život :-( :-( .jinak Martin nemá OPEL CALIBRA ale TOYOTA CELICA TURBO 4WD! a to je jiný kafe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jindra Posted April 11, 2002 Share Posted April 11, 2002 Čau, kdybys něco potřeboval, tak tel. je 0602 511497. A s tou Celikou maš pravdu. To jiné kafe.Znáš to, myslíš na něco jiného a píšeš nečo jiného. Čau a když tak se ozvi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriano Posted May 18, 2002 Share Posted May 18, 2002 U mé 406 nezačal 2.0 16V (202 tis. km) jen klepat, ale rovnou zhasnul. Prakl ojniční čap, pak ojnice prolítla pístem, zničila spalovací prostor, praskla rozvod řemen atd.... Motor v pr... . Jen oprava hlavy by přišla na 45000. 4 měsíce jsme scháněl stejný motor. Celá akce přišla na 20000 motor a 20000 oprava. Dnes mám 35 tis. km a šlape jak hodinky. A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dušan Posted May 19, 2002 Author Share Posted May 19, 2002 já po zjištění že mam vohlou kliku a nová v peugeotu stojí 29800,- sem koupil celej motor za 10000,- a sehnal sem ho fakt v poho... asi za necelej tejden a byl tam za další tejdem ale celkem sem nejezdil asi měsíc.Kdybych věděl že se Mi-čka tak serou (koho znak tak dělal motor) tak sem šel spíš do nějakýho nabušenýko japonce nebo Astry GSI,Escort RS2000 atd... byl a ještě sem z toho dost zhnusenej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted May 19, 2002 Share Posted May 19, 2002 Možná to bude tím, že ten míčkový motor dostává víc zahulit, než nějaký dýchavičný motůrek :-)) a kdo ví, co s tím dělal za psí kusy předešlý majitel..... BTW: na Mi16 prý pasuje klika z SRi, někde se to tu už probíralo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dušan Posted May 26, 2002 Author Share Posted May 26, 2002 nepasuje,ještě že sem jí nekoupil.Klika na Mi16 je lechčí a má protivahadla.Vyďěl sem ten rozdíl na vlastní voči.To sem moch koupit rovnou kliku z 205gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.