Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Čaute, měl bych dotaz, snad původní anténa na 206ce, která totálně zarezla nebo dokonce není snad ani odmontovatelná, nevím nebyl jsem schopnej ji prostě odmontovat a díky tomu se nedá jet ani do myčky, zkusily jsme jednou a lítající anténa zepředu dozadu není moc ideální... Takže jsem ji vymontoval komplet viz. níže

IMG_0824.JPG

na označeným místě kroužkem byl původně připájenej ani ne 1mm drátek antény, kterej byl tak nahlodanej rzí, že když jsem vymontoval anténu, tak se okamžitě zlomil. Chci se zeptat jelikož na tohle jsem totální laik, koukal jsem a v podstatě všechny prodávaný antény mají buď k anténě kabel DIN nebo je k nim ještě další kabel na napájení, mně čouhá u díry ve střeše jen jeden kabel, kterej vypadá jak zmenšenej televizní coax kabel a nemá žadnou koncovku, ukončení bylo vlastně tak, že bych napájenej na tu označenou plošku. No abych nemusel sundávat asi obložení a pak nějak rozdělávat palubovku abych táhl novej kabel a zapojoval nějak do rádia a případně napájení, což bych určitě nezvládl. Je možnost, že bych ten původní kabel, zase připájel na tu plošku a to celý použil na nějakou novou anténu? Případně jakej je rozdíl mezi anténou s přídavným napájením? Jako kdybych měl nějakej návod jak táhnout ten novej kabel, tak to zkusím, manuálně zručnej jsem, ale nerad bych prostě pokus omyl něco ulámal apod. i tak se mi povedlo než jsem se dostal k matici antény nechtěně prasknout žárovku ve stropě protože to byl děsnej porod odpáčit ten plast... :roll

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor