velkybanan Odesláno 30. březen 2013 Odesláno 30. březen 2013 Ahoj, pánové mám berlingo 2 1.4i 2004 VF7GJKFWC93211361 mám jen dotaz kolísají mi volnoběžné otáčky,ale pouze při ohřátém motoru a motor má celkově nekultivovaný chod. Otáčky se mi drží kolem 720 což dle mne není moc klapka je kompletně vyčištěna ale beze změny. Nenašel by se nikdo kdo by měl nějakou doma na půjčení,abych věděl jestli je to klapkou nebo ne. Přeci jenom cena klapky je trochu někde jinde Předem děkuji Citovat
velkybanan Odesláno 20. květen 2013 Autor Odesláno 20. květen 2013 tak problém stále přetrvává. Teplotní čidlo je OK testoval jsem ho i při jízdě ukazuje real hodnoty.Stává se mi i to , že pokud jedu v záběru a přeřadím,tak mi otáčky vylítnou o cca 500 - 600 výše kde stojí cca 10s a pak padnou,ale pokud ještě před přeřazením pustím plyn tak je vše OK.Může to být plynovým snímačem?? Jsem bezradný Citovat
martin.s Odesláno 13. srpen 2013 Odesláno 13. srpen 2013 Niesom ziadny odbornik ani mechanik ale nedavno som mal podobny problem ze mi nedokazal motor udrzat otacky motora a blblo to cele . Problem bol v snimaci tlaku vzduchu alebo co to je . stalo to 45e a po vymene je vsetko ako ma. Citovat
martin.s Odesláno 13. srpen 2013 Odesláno 13. srpen 2013 Niesom ziadny odbornik ani mechanik ale nedavno som mal podobny problem ze mi nedokazal motor udrzat otacky motora a blblo to cele . Problem bol v snimaci tlaku vzduchu alebo co to je . stalo to 45e a po vymene je vsetko ako ma. Citovat
velkybanan Odesláno 9. březen 2014 Autor Odesláno 9. březen 2014 Tak po dlouhé době se vracím k tématu. Stále nic nové svíčky,nová zapalovací rampa a znovu vyčištěna škrtící klapka. No jak očekáváte stále stejné a bezezměny. Mám ale ještě jeden poznatek: pokud zapnu vyhřívání zadního okna,do toho fukejř na 4 tak mi strašně kolísá volnoběh , že mi auto skoro i chcípne. Alternátor při této zátěži dává cca 13,7V Můžete někdo poradit na co se mám přesně podívat;) Citovat