Zvonař Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Ahojky mám problémek . U mojí 806 2,0 turbo benzin se po ohřátí motoru při prudké sešlápnutí plynového pedálu ozývá jakoby chrastění ventilů. Znám toto ze škodovek . Nejsem si jist zda tento motor má hydroštosy , a jestli tímto pádem se nemá štelovat ventilová vůle. Dle mne hydroštosy má , ale nejsem si jist. Dík;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jezkovi.voci Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Původně zaslal: Zvonař Ahojky mám problémek . U mojí 806 2,0 turbo benzin se po ohřátí motoru při prudké sešlápnutí plynového pedálu ozývá jakoby chrastění ventilů. Znám toto ze škodovek . Nejsem si jist zda tento motor má hydroštosy , a jestli tímto pádem se nemá štelovat ventilová vůle. Dle mne hydroštosy má , ale nejsem si jist. Dík;) Můžeš to nějak nahrát a publikovat? Dá se to dost blbě představit. Já (2.0 atm) mám při okotlení taky drsnější zvuk, na srazu jsme poslouchali 2.0 co má AKCZ, tomu je tam zase slyšet takovej suchej třecí zvuk ocele po oceli ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanley.hl Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Skus benzin s větším oktanovým číslem , to co slyšíš u Škodovky nejsou ventily , ale klepou písty lemplům , kteří jsou líní přeřadit . Ventily jsou při kompresi uzavřeny a a spalovaný benzin může detonačně hořet , což vyvolává ony cvrlikavé zvuky , dokud nezareaguje elektronika a nenastaví patřičné parametry spalování. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zvonař Posted July 21, 2005 Author Share Posted July 21, 2005 Taky jsem o tom přemejšlel. Zkusim to jakmile vyjedu nadrž. Pak se ozvu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.