Jump to content

problém po výměně čepů, spěchá


kubiq
 Share

Recommended Posts

Zdravím, mám takový problém mám 306 5dveře krátkou, ten hatchbach nebo jak to značí, rok výroby 1993, 1,6 benzín, a můj problém je že na technický mi řekl vyměnit oba rejdový čepy, což oto to by neměl být problém toho se nebojím, najel jsem na autokelly kde mám 50% slevu na nákupy a hledal, jenže jsem zjistit že ikdyž udám rok a model těch čepů je tam 11 druhů za různé ceny a o různých průměrech, poradí mi někdo jak vybrat? nebo podle čeho zjistím jaký čep? mohu dát klidně vin kod, prý to někdy pomůže, někajk nejsem schopen to dohledat zespade na čepech jsem žádný kod neviděl, díkes Kuba

Dodávám odkaz přímo k čepů kam jsem se na tom kelly dostal, ale nevím který zvolit a podle čeho, potřeboval bych poradit do pondělí :)

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp03MxRinFE8R8LtQvjoDJoJQq7G5ltSz2Y6cgDjq+ouv8dMQRX4Ij6VpHNqeVbFh+mLoJCX+FBrhQkxq4MwfAoFBiXi5B4cknKW1BSAtT5GWSFdHBbCyaFRNvDMGg05XYOXstWZCVcnArXKR+QNw8a/qEQns11U9dXBHRnr14ATv

[upravil dne 17/3/13 20:38 od kubiq]

Link to comment
Share on other sites

dyt tam jsou jen 4 kulaky a 4 spojovacky a jednou set obojího.

rozdíl mezi nima je pouze ve znacce, kvalite a cene.

z tech cotam jsou bych bral febi nebo delphi

ale myslim ze v tomto pripade je to celkem jedno jestli je tvoje priorita cena nebo kvalita

Link to comment
Share on other sites

priorita je kvalita a ne cena abych to nedělal za rok znovu. ale jsou tam dva průměry přesto že jsem udal rok a vše, kde vyčtu jestli mám průměr 16mm nebo 18mm? popřípadě ty dole od febi mi přišli že to jsou oni jenže zase jestli 16 nebo 18, změřit to jít nemohu auto není doma, zjistím to nějak?

Link to comment
Share on other sites

chip: je tam v tom popisku u každýho čepu, je tam vnější prumer 16 mm nebo d 16 a pak je tam vnější průměr 18 nebo d 18, tak nebo tak, to mě právě zarazilo...\'

Jinak pro koblih: vin jestli ti pomuže je VF37ANFZ230040677

Link to comment
Share on other sites

UP jelikož nastal další problém, rejdový čepy jsem vyměnil a narazil jsem na problém při rozebírání původních mi zřejmě povyskočila poloosa,jelikož vy vyteklo něco málo převodového oleje, rychle jsem jí zasadil z5, a jsem u problému když jsem vše vyměnil a zpasoval tak nastal ten problém že pokud jedu 1,2,3,4,5 a priklad tu 5 rychlost seslapnu pod plynem auto strašně vybruje od přední části začne se klepat jako kdybych neměl vyvážený kola, rozjedu se zhrba na 90 a klepání i do volantu je strašně razantní, pak ale pustím plyn a klepání se výrazně zmenší, pokud vyšlápnu spojku a kola nejsou v záběhu i přezto že jedu 90 auto jede v klidu a neklepe se jak splašený? kde může být chyba? potřeboval bych to rechle vyřešit, čepy jsem měnil kvuli technický a najednou to je rozhašený tímto způsobem, čím by to ,mohlo jít? po čem jít? popřípadě jak je poloosa do motorové části zajištěna?

Dále jenom detail vytklo mi trochu toho převodovýho oleje, kde zjistím kolik ho tam nalít je tam někde nějaký kontrolní a dolívací šroub na převoďák?

Link to comment
Share on other sites

jak to poznám jestli je to právě ono kde ta vule má být? jinak předtím to nedělalo, vše super jen vule na čepech dle technika až po rozhození a vyměnění tahle vada, tak pokud by to byly ta poloosa co povyskočila mělo by to jít nějak docvaknout ne?

Link to comment
Share on other sites

Ty vůle se aspoň na polákovi (RWD) seřizovaly pomocí takovejch tenkejch plechovejch měrek při rozebraný nápravě. Když složíš dif s poloosama, nebudou na sebe zubama úplně dolejhat. Tim se vytvoří drážky, kterejma pak protejká olej... V tvym případě by pak na jedný straně mohly bejt jiný vůle než na druhý.

U FWD to asi bude potřebovat zásah do převodovky, proto bych bejt tebou zkusil nejdřív kontaktovat toho mechanika, jestli třeba on nebude mít nějaký tipy, čim ješte by to mohlo bejt a dalo by se to ověřit snáz...

Link to comment
Share on other sites

ale pokud poloosa popovylezla, a já ji pouze dosul zpet na místo tak by neměla být rozštelovaná pokud se nepletu, pokud by to dělalo randál předtím, ale jelikož nedelalo, tak se mi to nezdá

Mechanika jsem měl pouze na telefonu, ptal se mě na geometrii, jestli mi nespadlo závaží s kola nebo že neví ta poloosa se mu nejeví, tvrdí že by měla být nejak zajištěna

Link to comment
Share on other sites

Ak ti vytekal olej, tak sa jednalo o lavu poloos, tam nemas co pokazit, ak si pohol aj s pravou poloosou, tak olej nevytecie (ma 2 casti), ale podla tvojho popisu sa ti pootocila pruzina ktora je vo vnutornom klbe pravej poloosi. Treba dat dole manzetu, poloos povytiahnut (bacha, su tam male ihlicky!!!) a strunu napravit, to by malo tvoj problem vyriesit :papa

Co sa tyka oleja, tak najlepsie mas vypustit cely olej a doplnit 75w80 prevodovy olej, napln si uz nepamatam, ale mam pocit ze tam ide 1,5 litra, ale to nech ti tu niekto potvrdi alebo upresni.:mad:

[upravil dne 18/3/13 22:16 od Qcko]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...