Print Odesláno 3. únor 2013 Odesláno 3. únor 2013 zdravim zapojim na toto http://www.mall.cz/autoradia-usb/sencor-scd-5045mr?v=446926 radio vsechny reproduktory ve 406 ? jak uz jsem psal tak autohifi moc nerozumim tak se ptam vas koupil bych i jiny v jine cenove relaci ale jsem student a na aute toho chci udelat jeste dost tak aby mi vystacily finance ale jinak si myslim ze mi tohle bude stacit dekuji za rady Citovat
Feelly Odesláno 4. únor 2013 Odesláno 4. únor 2013 Zapojíš to na to v pohodě samozřejmě, jen nevím zda si moc pomužeš, ale zase ma USB i SSD no, sencor neni moc dobrá značka na kvalitu hudby.. Ale poslouží snad.. . http://www.mall.cz/autoradia/jvc-kd-x30 Jinak tohle si myslim, že je lepší značka A malý cenovy rozdíl no.. Taky tomu moc nějak neholduji, ale něco malo jsem se už od nich naučil [upravil dne 4/2/13 20:02 od Feelly] [upravil dne 4/2/13 20:03 od Feelly] Citovat
Print Odesláno 4. únor 2013 Autor Odesláno 4. únor 2013 tak to jvc bych jeste asi koupil ale jde mi o to zda na to zapojim vsechny repro ale zase to jvc nema cd mechaniku ... [upravil dne 4/2/13 20:04 od Print] Citovat
Feelly Odesláno 4. únor 2013 Odesláno 4. únor 2013 Ty tam máš 6 repro ? A je to zapojené přes ISO ne? Tak toje v pohodě jen zacvakneš a jedeš protože přední vyškovy jsou na větvy s předníma a zadní jsou normoš takže normal 4x50w ja to mam stejně mam 6x repro a mam Pioneera. A v pohodě Aha no, ja CD nepouživam tak na to nějak moc nekoukam spiš to všechno nahažu na flashku a je to lepší... No ještě se kouknu na nějake Doufám, že mě Pežoťaci za takovy amaterský vysvětlení nezabijí, jak řikam nejsem v tom nějakej expert ale něco malo už vím [upravil dne 4/2/13 20:05 od Feelly] [upravil dne 4/2/13 20:06 od Feelly] Citovat
Print Odesláno 4. únor 2013 Autor Odesláno 4. únor 2013 ja mam myslim 8 jestly se teda nepletu Citovat
Print Odesláno 4. únor 2013 Autor Odesláno 4. únor 2013 aha vyskovky v palubovce jsou s prednima tak v tom pripadne mam taky 6 Citovat