Guest Hašan Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Jaký používáte olej pro motor 1.8 16V?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 10w40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan 406 1.8i Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 byl to dovoz z Holandska a je tam Total 5W40 [upravil dne 29.6.05 Jan 406 1.8i] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Hašan Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Mys¨lel jsem spíš jakou zančku? Co doporučujete? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Shell a Total patri mezi ty nejlepsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Bylo tam ESSO 10W40, tak ho tam liju dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Já tam zatím nic nelil, ale budu muset až při výměně, ale bohužel nevím co se tam lilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 30. červen 2005 Sdílet Odesláno 30. červen 2005 Davam Castrol Magnatec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ales Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Dlouhodobě (5 let) dávam Delphi 10W-40 (asi 220 Kč/l) a spokojenost. K sehnání je jen u Autoštangla:( Teda u benzínky jsem ho ještě neviděl, škoda:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 7. červenec 2005 Sdílet Odesláno 7. červenec 2005 Castrol je srac a platis jen za tu znacku, ktera je uz dlouho znama a diky tomu se to jeste drzi a lidi to kupuji a naivne si mysli, ze je to skvelej olej. Ale jinak kvalita stoji za velky h.... Do 406ky je predepsanej uz od vyrobce ESSO Uniflo 10W40, porad ho tam liju a naprosto v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 25. červenec 2005 Sdílet Odesláno 25. červenec 2005 Byl jsem na garanční prohlídce a mám tam olej 5W-40 Další výměna až po 30 tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 25. červenec 2005 Sdílet Odesláno 25. červenec 2005 Většina olejů ve třídě je stejná(rozdíl je v drobných přísadách). Důležité jsou další specifikace. Já tam leji : MOGUL FORTE RACING PRO - 5W40 (měním po 15.000 km __ cca 220 Kč za litr - přes známého) viz. Základní kvalitativní parametry Viskozita při 100 °C (mm2/s)__ Bod vzplanutí (°C)__ Bod tuhnutí __Třída SAE__ Výkonnostní třída ACEA __Výkonnostní třída API__ Další klasifikace 14,8__ 220__ -42__ 5W-40__ A3/B3, B4__ SL/CF__ VW 502.00/505.00, MB 229.3 http://www.mogul.cz [upravil dne 28/7/05 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 25. červenec 2005 Sdílet Odesláno 25. červenec 2005 Původně zaslal: Pinďa Většina olejů ve třídě je stejná(rozdíl je v drobných přísadách). Důležité jsou další specifikace. Já tam leji : MOGUL FORTE RACING PRO - 5W40 (měním po 15.000 km) viz. Základní kvalitativní parametryViskozita při 100 °C (mm2/s) Bod vzplanutí (°C) Bod tuhnutí Třída SAE Výkonnostní třída ACEA Výkonnostní třída API Další klasifikace 14,8 220 -42 5W-40 A3/B3, B4 SL/CF VW 502.00/505.00, MB 229.3 http://www.mogul.cz [upravil dne 25/7/05 Pinďa] Pěkně jsi to rozepsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 25. červenec 2005 Sdílet Odesláno 25. červenec 2005 Původně zaslal: Jirkap Původně zaslal: Pinďa Většina olejů ve třídě je stejná(rozdíl je v drobných přísadách). Důležité jsou další specifikace. Já tam leji : MOGUL FORTE RACING PRO - 5W40 (měním po 15.000 km) viz. Základní kvalitativní parametryViskozita při 100 °C (mm2/s) Bod vzplanutí (°C) Bod tuhnutí Třída SAE Výkonnostní třída ACEA Výkonnostní třída API Další klasifikace 14,8 220 -42 5W-40 A3/B3, B4 SL/CF VW 502.00/505.00, MB 229.3 http://www.mogul.cz [upravil dne 25/7/05 Pinďa] Pěkně jsi to rozepsal Nerozepsal okopčil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MilaS Odesláno 25. červenec 2005 Sdílet Odesláno 25. červenec 2005 Já tam teď leju Esso 10W40 (asi tak 3÷5krát ročně - najedu asi 60-70 tis.Km/rok) ale to tam dávám jenom proto, že mi stojí litr asi tak 80Kč (průměr i s filtrem). Jinak tam naleju klidně cokoliv, ono to ve značce totiž vůbec není, mám vyzkoušené, že po polosyntetice 5W40 Castrol to jede na Shell 10W40 a zase na Esso, motoru je to jedno, hlavně když je ho tam akorát a nemícháš třeba minerál s plnou syntetikou. :mrk:mrk Když koupíš dražší olej, tak podporuješ naše super podnikatele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 26. červenec 2005 Sdílet Odesláno 26. červenec 2005 Původně zaslal: MilaS Já tam teď leju Esso 10W40 (asi tak 3÷5krát ročně - najedu asi 60-70 tis.Km/rok) ale to tam dávám jenom proto, že mi stojí litr asi tak 80Kč (průměr i s filtrem). Jinak tam naleju klidně cokoliv, ono to ve značce totiž vůbec není, mám vyzkoušené, že po polosyntetice 5W40 Castrol to jede na Shell 10W40 a zase na Esso, motoru je to jedno, hlavně když je ho tam akorát a nemícháš třeba minerál s plnou syntetikou. :mrk:mrk Když koupíš dražší olej, tak podporuješ naše super podnikatele Kde kupuješ prosím tě tak levný ojel od Essa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MilaS Odesláno 26. červenec 2005 Sdílet Odesláno 26. červenec 2005 Původně zaslal: Jirkap Původně zaslal: MilaS Já tam teď leju Esso 10W40 (asi tak 3÷5krát ročně - najedu asi 60-70 tis.Km/rok) ale to tam dávám jenom proto, že mi stojí litr asi tak 80Kč (průměr i s filtrem). Jinak tam naleju klidně cokoliv, ono to ve značce totiž vůbec není, mám vyzkoušené, že po polosyntetice 5W40 Castrol to jede na Shell 10W40 a zase na Esso, motoru je to jedno, hlavně když je ho tam akorát a nemícháš třeba minerál s plnou syntetikou. :mrk:mrk Kde kupuješ prosím tě tak levný ojel od Essa? To bys rád věděl :mrk:mrk Ne vážně, mám kamaráda, kterej to kupuje ve velkým protože závodí na něčem (asi na motorce) a známým to dává za pořizovací hodnotu + náklady na dopravu. Bydlí ve vesničce, odkud pocházím - 12 km od Jihlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 26. červenec 2005 Sdílet Odesláno 26. červenec 2005 Původně zaslal: MilaS Původně zaslal: Jirkap Původně zaslal: MilaS Já tam teď leju Esso 10W40 (asi tak 3÷5krát ročně - najedu asi 60-70 tis.Km/rok) ale to tam dávám jenom proto, že mi stojí litr asi tak 80Kč (průměr i s filtrem). Jinak tam naleju klidně cokoliv, ono to ve značce totiž vůbec není, mám vyzkoušené, že po polosyntetice 5W40 Castrol to jede na Shell 10W40 a zase na Esso, motoru je to jedno, hlavně když je ho tam akorát a nemícháš třeba minerál s plnou syntetikou. :mrk:mrk Kde kupuješ prosím tě tak levný ojel od Essa? To bys rád věděl :mrk:mrk Ne vážně, mám kamaráda, kterej to kupuje ve velkým protože závodí na něčem (asi na motorce) a známým to dává za pořizovací hodnotu + náklady na dopravu. Bydlí ve vesničce, odkud pocházím - 12 km od Jihlavy. Tak to mohu jen tiše závidět já když mám koupit na dolévání plnou syntetiku tak krvácím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MilaS Odesláno 26. červenec 2005 Sdílet Odesláno 26. červenec 2005 2Jirkap: tak nekupuj plnou syntetiku - motoru je to stejně fuk, standard je polosyntetika 10W40. Plnou syntetiku bych (možnááááááááááá) dal do úplně novýho motoru a ještě bych se rozmýšlel. Nikdo mě zatím totiž nepřesvědčil, že to není za ty prachy zbytečný. [upravil dne 26.7.05 MilaS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 26. červenec 2005 Sdílet Odesláno 26. červenec 2005 Původně zaslal: MilaS 2Jirkap: tak nekupuj plnou syntetiku - motoru je to stejně fuk, standard je polosyntetika 10W40. Plnou syntetiku bych (možnááááááááááá) dal do úplně novýho motoru a ještě bych se rozmýšlel. Nikdo mě zatím totiž nepřesvědčil, že to není za ty prachy zbytečný. [upravil dne 26.7.05 MilaS] Já bych to tam taky nedával, ale to víš autorizovaný servis ten se neptá, hlavně nalívá když jsem zjistil, že litr toho oleje stojí 396kč, tak mi krapek zamrznul úsměv ale zase servisní interval je 30 tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.