zzz Odesláno 24. červen 2005 Odesláno 24. červen 2005 Zdravím Vás, mám dvě otázečky: předně bych chtěl vědět, jestli na 405 SRi vlezou 17" kola nebo to bude chtít sport. tlumiče? za druhé nepřetržitě mi problikává kontrolka oleje i když je olej dolitý dle měrky oleje v motoru dostatečně a také mi motor při razantním sešlápnutí plynu reaguje s prodlevou a při středních otáčkách se zakucká. Netušíte čím to je? (nejsem technik takže mi pak zbývá jen servis) Díky moc za odp. Citovat
Radek Odesláno 24. červen 2005 Odesláno 24. červen 2005 muze byt blbe cidlo oleje, mne jednou to cidlo oleje prasklo (na 405TD) a kontrolka oleje svitila, i kdyz tam bylo oleje dost (ale pres to praskle cidlo tekl docela proudem). Cukani muze delat zaneseny palivovy filtr. Citovat
zoby Odesláno 27. červen 2005 Odesláno 27. červen 2005 pokud je to čidlo oleje stejné jako u 1,9 diesel, tak mám jedno navíc Citovat
merkurek Odesláno 27. červen 2005 Odesláno 27. červen 2005 No ty 17cky kola no já nevím já je tam jednou zkoušel a dělalo to bordel tak jsem dal radši 15tky Citovat
Gotrek Odesláno 27. červen 2005 Odesláno 27. červen 2005 Záleží na tom, jaký tam dáš gumy. Nicméně se připrav, že budeš muset jezdit maximálně ve dvou a každou druhou nerovnost budeš přejíždět krokem, jinak budeš škrtat o podběh. Mimoto ještě záleží na tom, jak vysoko máš spodní uložení tlumičů na předním kole. Mám dvě 405 a na jednu se 17\" vlezly s výsledkem popsaným výše a na druhou se nevešly vůbec. Citovat
Holly Odesláno 27. červen 2005 Odesláno 27. červen 2005 Nejdřív se koukni na dráty od čidla, může být předřená izolace a třeba to škrtá o kostru. Citovat
Steve McSteve Odesláno 27. červen 2005 Odesláno 27. červen 2005 hmmm, dodam k tomuto vsetkemu,,, ze s tymi 17\" sa budes na nasich cestach citit ako dobre vyklepany snicel,,, rezen,,,, rizek,,,,atd. Citovat