Jump to content

problemy s ventilaci


bibo807
 Share

Recommended Posts

nazdar panove

mam takovy problemek s ventilaci v autě...po nastartováni jede netilator v pohodě da se regulovat koleřkem stupně taky i klima ce zapne ale po minutě to padne uplně a je šlus v pruběhu 20 min cesty do prace se to zase vzpamatuje a po minutě zase nic...vlakna co tady jsou jsem už četl...nic kloudneho mě nenapada pojistky jsem taky zkontroloval doufam že to byly ty zpravne na diagnostice nic dokonce ani rele ventilatoru na sahaře nesepne ručně bude to timhle a kolik stoji nove? díkec

Link to comment
Share on other sites

Dělá Ti to vždycky stejně? Nebo to dělá nepravidelně? Nezhoršuje se to? Když to nejde regulovat tak co to ukazuje na displeji klimatizace? Mění se ty symboly listů ventilátoru? Jde měnit teplotu na tom displeji? Předpokládám, že toto jsi četl:

Příčina nemusí být jen desinfekce klimatizace, ty tranzistory tam prý odcházejí, je to konstrukční vada, jsou poddimenzované. Podobnou závadu měl kolega na Citroenu C5, vyměnil ty tranzistory a od ty doby to funguje.

Nemůžu si vzpomenout kdo tady z fóra měl podobnou závadu, posíla jsem mu ten modul ovládání klimatizace a nebylo to tím. Ale mám okno, fakt si nemůžu vybavit detaily kdo to byl a co tomu nakonec bylo.

Edit:

Už jsem si konečně vzpomněl kdo to byl. Posílal jsem to Ravelovi, ale už fakt nevím co s tím nakonec měl.

[upravil dne 21/5/12 23:18 od Bigbadjohn]

Link to comment
Share on other sites

odkaz jsem samozřejmě četl, děla to cca posledni měsic a je to pravidelne klimu jsem ještě letos nečistil ale pravě že jsem se na to ted chystal je děsny puch i když to jede bez klimy ty větraky a řikam že nastartuju minutu jde všechno jako normalně pak se to hryzne a je to v dupě...jako by to bsi odstřihlo když otočiš kolečkem tak listy se nepohnou až po nějakem čase se to urači změnit zy listy jinak měnit teplota jde, přepinani foukani na sklo na ruce a na nohy jede ale je to tak jak bych maval před tebou metr nějakou deskou a ovyval tě. jo a když to pustiš s klimou tak to s ni taky spadne takže jak to vypne vypne i klimu

omlouvam se ale moje nervy s touhle kurvou autem:bacha

Link to comment
Share on other sites

tak problem s ventilatorem je vyřešen byl to ventilator ne ovladač.. ještě mam ale jeden problemeček a to je že mi nesepne ventilator vepředu nenašlo by se schematko s relatky atd? jinak mam podezženi že mi odešlo toto rele nebo do něj nejde štavahttp://bibo807.rajce.idnes.cz/tuning6#29052012465.jpg

http://bibo807.rajce.idnes.cz/tuning6#29052012466.jpg

Link to comment
Share on other sites

tak problem s ventilatorem je vyřešen byl to ventilator ne ovladač.. ještě mam ale jeden problemeček a to je že mi nesepne ventilator vepředu nenašlo by se schematko s relatky atd? jinak mam podezženi že mi odešlo toto rele nebo do něj nejde štavahttp://bibo807.rajce.idnes.cz/tuning6#29052012465.jpg

http://bibo807.rajce.idnes.cz/tuning6#29052012466.jpg

Tak mě se taky netočil ten větší větrák na chladiči, šel jsem po tom a v pojistkovce u motoru mi chyběla pojistka (jsou tam 2 MAXI: 30A a 50A), pak je tam u chladiče v motor. prostoru krabička s třemi relátky, 1x spínací 35A, 1x spínací 60A (i tak se hřeje mrcha) a 1x přepínací 35A. Úplně ze všeho nedřív jsem ale měnil větrák. Byl vevnitř komplet shnilej, včetně uhlíků.

Link to comment
Share on other sites

A co konkrétně s tím ventillátoorem bylo? Třeba ta informace někomu pomůže.

koupil jsem druhy protože jsem nevěděl co to děla a ted musim dat ten ventilator k octi od mlade at to proměři takže zatim nic ale zřejmě nějaky bazmeček odešel vevnitř nebo možna ten potenciometr co reguluje otačky...

Link to comment
Share on other sites

tak problem s ventilatorem je vyřešen byl to ventilator ne ovladač.. ještě mam ale jeden problemeček a to je že mi nesepne ventilator vepředu nenašlo by se schematko s relatky atd? jinak mam podezženi že mi odešlo toto rele nebo do něj nejde štavahttp://bibo807.rajce.idnes.cz/tuning6#29052012465.jpg

http://bibo807.rajce.idnes.cz/tuning6#29052012466.jpg

Tak mě se taky netočil ten větší větrák na chladiči, šel jsem po tom a v pojistkovce u motoru mi chyběla pojistka (jsou tam 2 MAXI: 30A a 50A), pak je tam u chladiče v motor. prostoru krabička s třemi relátky, 1x spínací 35A, 1x spínací 60A (i tak se hřeje mrcha) a 1x přepínací 35A. Úplně ze všeho nedřív jsem ale měnil větrák. Byl vevnitř komplet shnilej, včetně uhlíků.

diky za info kouknu se na to ale větraky jsou ok protože jsem je zkoušel připojit naprudko k baterce a jely takže relatka nebo pojistka ale prošel jsem všechno takže mmusim kouknout znova

:bacha

Link to comment
Share on other sites

koupil jsem druhy protože jsem nevěděl co to děla a ted musim dat ten ventilator k octi od mlade at to proměři takže zatim nic ale zřejmě nějaky bazmeček odešel vevnitř nebo možna ten potenciometr co reguluje otačky...

To bude to samé jako měl BBJ - odešly tranzistory .

Vloni mi to nešlo týden a od té doby pohoda :roker (ťuk na dřevo)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...