Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

posilovač - pěnění


brade

Recommended Posts

Udělal jsem to samé - odstranit tu hromadu pěny odsátím, točil ze strany na stranu a doléval, už je to OK :)

Jinak jsem tam lil Castrol TQDIII, i když se tu možná někde probíralo, že tam ofiko nepatří

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

Zdravím pánové... Potřeboval bych radu... Mám 407 rok... Z počátku strašné pěnění, takže odvzdušnění a dolítí cca 2 cm nad rysku ... zlepšení tak cca o 60 %... Ale v létě a na jaře zase pořád problémy... Pak jsme koupil origo Total Fluide DA vyměnil kapalinu a byl klid...  Teď po půl roce jsem dneska odbočoval na hlavní cestě k práci z místa a točil standardně jednou rukou a když se našla malá skulinka mezi dvěma auty tak jsem tam vlítl a malém ani nezatočil ... První otočení jak kdybych se snažil otočit volantem s mrtvým motorem... Přijedu k práci a kolem víčka všude vypěněná kapalina...  Co myslíte.. Opět výměna kapaliny ?? Nebo sehnat výše zmíněno hadici, která by měla zamezit vibracím a pěnění ?? Můžete někdo hodit link přesně na tu hadici ? Dík moc chalani :) A sněhu zdar !! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Tak jsem na tenhle problém narazil také a podle výše napsaných rad jsem to řešil. Původně jsem si myslel, že to není problém serva, protože na místě šlo točit celkem dobře a problém byl většinou jen v konkrétní situaci a hlavně při levém rejdu v malé rychlosti. Teď jak byl velký mráz, tak se to postupně zhoršilo, že už jsem měl strach s tím jezdit. Shodou okolností jsem při dojezdu minulý týden musel dolít olej do motoru a když jsem se podíval na víčko od nádržky serva, tak to z něj regulérně vytékalo. Dřív jsem si všiml jen vlhkého víčka.

Koupil jsem druhý den olej a postupoval, jak je popsáno výše. Sundal víčko, nastartoval a dolil. Pak jsem otáčel na obě strany několikrát a pěna lezla nahoru. Když se to po chvíli ustálilo, vypnul jsem motor a té pěny vyteklo ještě celkem dost. Servo šlo po dolití znatelně lépe. Měl jsem před sebou cca 150km cestu, tak jsem počkal, až se to ustálilo a vyrazil jsem. Cca každých 30km jsem zastavil, otevřel kapotu, zkontroloval, případně malinko dolil, otočil párkrát na místě, zavřel a jel dál. 

Po dojezdu jsem to zkontroloval ještě jednou a nechal cca 2cm nad rysku. Teď se to zdá být úplně v pořádku a volant jde naprosto parádně. Tak uvidím, jestli a za jak dlouho se to objeví znovu, případně nechám vyměnit výše uvedenou hadici za tu z novějšího modelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...