Lord Back Odesláno 14. listopad 2011 Sdílet Odesláno 14. listopad 2011 zdravím lidičky jekej je lepší termostat na 80 nebo na 85stupňů já dneska zjistil proč mi auto netopí tak jako dřív a když jsem jel z práce tak jsem při příjezdu domů otevřel haupnu a chladič už byl způlky horkej a na budíku jsem měl 65 stupňů. jo a ještě bych se chtěl zeptat je to velkej problém ho vyměnit vím že je někde zboku motoru jak jsou rozvody ale nevím jestli to mam jít dělat nebo to dát do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 Je na vodní pumpě, musíš vypustit vodu, jinak je to v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 15. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 koupim asi ten na 85 ať má a ještě se chci zeptat jestli je tam třeba koupit nějaký těsnění na netu jsem našel že se dá koupit nějakej okroužek tak to bude asi ono že jo [upravil dne 15/11/11 11:45 od Lord Back] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 Bývá součástí termostatu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 16. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2011 lidičky chtěl bych se zeptat kde přesně najdu ten termostat dneska jsem jen tak koukal zběžně po motoru a s tý strany kde jsou rozvody není nic vidět žádná hadice tam nevede a co jsem vždy poznal tak k termostatu vždy vedla hadice. Nemůže to být tam jak je palivovej filtr jako to má GRD dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 16. listopad 2011 Sdílet Odesláno 16. listopad 2011 Hadice tam je. Vede k vodni pumpe, tam to najdes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 16. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2011 tak to bude někde už ve spodní části motoru a to směrem dozadu no to uvidím až sundám kolo a kouknu se. Jsem zvědavej co to bude dělat v létě s tím termostatem na 85 protože se mi nikdy stane že vyleze v zácpě i na 100 stupňů ale to jsem měl ještě jenom jednu vrtuli na chladiči jelikož ta druhá byla kaput ale v srpnu nebo kdy to bylo jsem se praštil teda přes kapsu a koupil jsem jí novou tak teď chladí že se mi to ani v pařákách na 100 nedostalo ani v zácpě. akorát nevím proč vždycky když chcípnu motor tak se mi pustí jedna vrtule pak i druhá a za tři vteřiny se zase vypnou asi budu mít někde problém v elektrice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 16. listopad 2011 Sdílet Odesláno 16. listopad 2011 Z boku od kola se tam moc nedostaneš, spíš zespoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 17. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2011 tak už jsem ho tam fláknul nebylo to příliš jednoduché ale šlo to opravdu by mě nikdy nenapadlo že by mohl být termostat na tomhle místě ale to už je jedno. Koupil jsem teda ten na 85 stupňů ale podle budíku otvírá stejně jako tamten když byl ještě ok a dokonce byl ještě origo tak už měl na to nárok byla u něj unavená ta pružinka jinak makal jak měl akorát ho sebemenší tlak otevřel. teď mam ručičku teploměru tak 2 mm nad 80 stupni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.